کد خبر: ۲۷۹۹۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵

چند کتاب تازه منتشر شد

«راهنمای عملی اخلاق» (چگونه در باب مسائل عملی اخلاق خلاقانه و نقادانه بیندیشیم) نوشته آنتونی وستن با ترجمه راضیه سلیم‌زاده در 134 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 6500 تومان در انتشارات ققنوس به چاپ رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در معرفی کتاب عنوان شده است: «این کتاب با توضیح این‌که چگونه مسئله‌ای اخلاقی را صورت‌بندی کنیم و اختلافات اخلاقی را به طریقی کارساز حل و فصل کنیم، دستورالعملی برای حل مساله به دست می‌دهد. به علاوه‌، اخلاق را به منزله تجربه‌ای که همیشه در حال یادگیری آن هستیم معرفی می‌کند،‌ و بدین طریق خوانندگان را یاری می‌دهد تا هم از پس پیچیدگی‌های زندگی شخصی‌شان برآیند و هم به حل و فصل مسائل کلی‌تری بپردازند که در جهان پیرامون‌شان می‌بینند.»

**

این ناشر کتاب «ظهور ژاپن مدرن» (نگاهی به مشروطه ژاپنی) نوشته ویلیام جی بیزلی با ترجمه شهریار خواجیان را در 406 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 18 هزار تومان به چاپ رسانده است.

یادداشت پشت جلد کتاب: «در این کتاب می‌خوانیم که ژاپن چگونه در کمتر از یک نسل از جامعه‌ پسافئودالی به اشکال آغازین تولید صنعتی گام گذاشت‌؛ تجربه‌ای دردناک برای ژاپنی‌ها که ناچار از پشت سر گذاشتن سنت و رفتن به سوی مدرنیته و غربگرایی شدند. کتاب سپس به دهه پرآشوب 1930 و امپراتوری‌ای می‌پردازد که در کم‌تر از هشت سال (1937-1945) سر برآورد و فرویخت و آن‌گاه تحولات عمده پس از جنگ جهانی دوم از جمله دست یافتن به رشد خیره‌کننده اقتصادی را تحلیل می‌کند و در پایان رکود اقتصادی و ناآرامی‌های سیاسی گسترده دهه 1990 تا پایان قرن بیستم را بررسی می‌کند.»

**

دیگر کتاب تازه منتشرشده در این نشر، کتاب «هر روز پنجشنبه است» (چگونه هفت روز هفته را شاد باشیم» نوشته جوئل اوستین با ترجمه شبنم سعیدیان در 415 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 18 هزار تومان است.

قدرت‌تان را از دست ندهید‌، بدانید چه چیزی را باید نادیده بگیرید،‌ زندگی بی عصای زیر بغل‌، سبک سفر کنید،‌ بیشتر بخندید‌، تحقق‌بخش رویاها باشید و حضورتان را جشن بگیرید بخش‌های مختلف این کتاب هستند.

**

به گزارش ایسنا، «درآمدی بر روان‌شناسی سیاسی» (سیری در روان‌شناسی سلطه) نوشته روژان حسام قاضی در 176 صفحه با شمارگان 500 نسخه و قیمت 10 هزار تومان در انتشارات مسافر به چاپ رسیده است.

در معرفی کتاب عنوان شده است: «این پژوهش تلاشی است برای شناخت عوامل تاثیرگذار بر تکوین شخصیت افراد و اهمیت تعلیم و تربیت و جایگاه آن در خانواده و مدرسه در تاثیرگذاری بر شکل‌گیری سه گونه شخصیت سلطه‌گر، سلطه‌پذیر و دموکراتیک.»

**

چاپ دوم «ارتباطات رسانه‌ای در عمل» نوشته جودیث ریجوی با ترجمه مهدخت بروجردی علوی و علی فرقانی در 199 صفحه با شمارگان 1000 نسخه در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شده است.

برنامه‌های ارتباط با رسانه‌، فهرست‌ها و اطلاعات تماس‌، بیانیه‌ رسانه‌ای و شرح عکس‌، عکس‌ها‌، نمونه‌ها و هدایا‌، خدمات اطلاع‌رسانی مستمر‌، رپرتاژ آگاهی و پیشنهادهای ویژه، فنون برقراری ارتباط با رادیو و تلویزیون، نشست‌های مطبوعاتی، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی‌، رویدادهای خاص‌ و آموزش مدیران بخش‌های مختلف این کتاب هستند.

در معرفی کتاب عنوان شده است: «این کتاب این پیش‌فرض را در پسامتن خود دارد که رسانه‌ها را نه «می‌توان» و نه «باید» نادیده گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین