کد خبر: ۲۸۲۳۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴

آخرین وضعیت پرونده تخلفات ایرانسل

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از نهایی شدن پرونده تخلفات مربوط به شرکت ایرانسل در این کمیسیون تا دو هفته آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسین آذین در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: پرونده مربوط به شکایت‌ها و تخلفات از ایرانسل هنوز در کمیسیون اصل 90 در دست بررسی است و انتظار می‌رود طی یکی دو هفته آینده در کمیسیون به جمع بندی رسیده و نهایی شود.

وی افزود: در حال حاضر کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 این موضوع را در دستور کار خود دارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی افضلی‌فرد، عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس نیز با اشاره به شکایت تعدادی از شرکت‌ها از ایرانسل، گفت: بر اساس ادعای شاکیان، شرکت ایرانسل خود به صورت مجزا اقدام به فروش سهام کرده که قطعا این اقدام غیرقانونی است.

وی از شکایت تعدادی از شرکت‌های خصوصی از شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس خبر داد و گفت: امروز جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت ایرانسل، مسئولان سازمان بورس و شکایان در کمیسیون برگزار شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل یک شرکت سهامی خاص است، افزود: بر اساس قانون، این شرکت باید سهام خود را از طریق بورس به متقاضیان واگذار کند، اما بر اساس ادعای شاکیان، شرکت ایرانسل خود به صورت مجزا اقدام به فروش سهام کرده که قطعا این اقدام غیرقانونی است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس که با خانه ملت گفت‌وگو کرده است، ادامه داد: این کمیسیون به صورت جدی تمام مسائل مربوطه را پیگیری می‌کند و در زمان مناسب نتیجه نهایی را اعلام می‌کند.

لازم به ذکر است که پیش از این سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فرصت شش‌ماهه‌ای را به ایرانسل برای اجرا و زمان بندی عرضه سهام این شرکت در بورس داده بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین