کد خبر: ۳۰۹۳۸۴
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

تهدید گواردیولا از سوی افراطیون مادریدی

شایعه تهدید سرمربی کاتالونیایی بایرن مونیخ از سوی برخی گروه‌های سیاسی مادریدی به مرز واقعیت نزدیک شده است.
آفتاب‌‌نیوز : گواردیولا چندی پیش از حزب سیاسی جناح چپ کاتالونیا و جبهه جدایی طلب این ایالت اسپانیایی حمایت قاطعانه کرده و این اقدام وی باعث خشم سیاسیون مادریدی شده بود.

خبر حمایت گواردیولا از حزب جدایی طلب کاتالونیا در شبکه‌های اجتماعی و وب سایتهای خبری منتشر شده و البته به صورت رسمی از سوی خود او تایید نشده است.

فرناندس دیاس، وزیر کشور اسپانیا، در واکنش به این موضوع، ضمن انتقاد از اقدام گواردیولا گفت: این حرکت گواردیولا به اندازه کافی غم انگیز و قابل انتقاد است.حالا برخی افراد نقاب را از چهره شان برداشته و چهره واقعیشان را نشان می دهند. حالا مشخص شده که برخی، هدفشان از بازی برای تیم ملی اسپانیا، نه جنبه ورزشی که جنبه اقتصادی داشته است. آنها خدایشان پول است و اگر برای تیم ملی اسپانیا زمانی به میدان رفته اند، تنها بخاطر پول بوده نه وطن پرستی.

از سوی دیگر و از روز گذشته این شایعه در رسانه های اسپانیایی منتشر شده که عده ای از افراطیون مادریدی از جمله سلطنت طلبان و گروهی موسوم به هواداران فرانکو وی را در چند تماس تلفنی مجزا تهدید به مرگ کرده‌اند. با تلفن همراه همسر گواردیولا نیز تماس هایی گرفته شده و او را از یک تصادف ساختگی ترسانده‎اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین