کد خبر: ۳۱۲۳۳۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴

سرمربی چین: باید از ایران یاد بگیریم

سرمربی تیم والیبال چین با اشاره به پیشرفت والیبال در ایران و حضور تیم "ب" ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشحالم که از تیمی مثل ایران از قاره آسیا در مسابقات جهانی شرکت می‌کند و باید از این تیم یاد بگیریم.
آفتاب‌‌نیوز : گوچنگ سرمربی تیم چین بعد از باخت به ایران اظهار کرد: در ابتدا به ایران تبریک می‌گویم. در واقع دو ست خوب داشتیم اما با توجه به جوانی تیم خود تمرکز لازم را از دست دادیم و نتوانستیم بازی را نگه داریم. تماشاگران ایران خیلی به این تیم کمک کردند و یکی از دلایل پیروزی ایران همین تماشاگران بودند.

وی در پاسخ به سوالی درباره دلیل تعویض بازیکن شماره 14 تمیش در ست چهارم گفت: همانطور که دیدید در ست سوم خیلی از تیم ایران عقب افتادیم و ترجیح دادم با تعویض‌هایی به بازی برگردیم اما شاید این تغییرات درست نبود.

سرمربی تیم چین در پاسخ به پرسش خبرنگار چینی در مورد تماشاگران ایرانی حاضر در سالن نیز گفت: شاید تماشاگران فشار زیادی آوردند اما خود ما هم اشتباه‌های زیادی داشتیم. باید این خطاها را در بازی بعد جبران کنیم. باید بازی امروز را فراموش کنیم و برای مسابقه فردا آماده شویم.

گوچنگ درباره حضور تیم والیبال "ب" ایران در این مسابقات خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر بازی تیم‌های ایران را دیدم که در تورنمنت‌های مختلف نتایج خوبی گرفتند. ایران پاسورها و اسپکرهای خوبی دارد. تیم‌های اول و دوم ایران بازیکنان خوبی دارند. در هشت سال اخیر والیبال ایران پیشرفت زیادی داشته و این نشان می دهد که فدراسیون والیبال ایران پشرفت زیادی داشته است. ما باید از ایران یاد بگیریم. در نهایت خوشحالم که تیمی مثل ایران از آسیا در مسابقات مختلف شرکت می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین