کد خبر: ۳۱۲۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

پیام تبریک دکتر مرتضی شهیدزاده به مناسبت روز خبرنگار

کتر مرتضی شهیدزاده، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد شهدای رسانه، این روز را به کلیه تلاشگران عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر مرتضی شهیدزاده، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد شهدای رسانه، این روز را به کلیه تلاشگران عرصه آگاهی و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک کشاورزی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تردیدی نیست که برای هدایت جامعه به مسیر «سعادت، توسعه و تعالی» نیازمند شهروندانی آگاه و مسوولانی دلسوز هستیم و لازمه تقویت این دو نیز جهادگرانی هستند که در جبهه‌های آگاهی‌افزایی و اطلاع‌رسانی، روز و شب را به عشق عملیاتی نمودن رسالت خطیری که بر دوش دارند می‌گذرانند.

برای خبرنگاران، هر اتفاقی خبر است و هر خبر فرصتی ثمین برای بیدار نمودن مردم. خبرنگاران، یاری‌رسان مسوولانی هستند که تحقق اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی، اولویت و هدفشان است و از این رو است که نقش چشمان تیزبین اهالی رسانه، می‌تواند در چارچوب هویت ایرانی ـ اسلامی و نیل به مقاصد توسعه و پیشرفت، عنصری بسیار موثر باشد.

اکنون که در دوران زعامت مقام معظم رهبری و در دولت تدبیر و امید به ریاست جناب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، کشور مشغول ترسیم چشم‌اندازی امیدوارانه و برنامه‌ریزی برای روزگار پساتحریم است، نیازمند همراهی خبرنگاران محترم به‌عنوان رکن رکین جامعه هستیم تا به یاری یکدیگر، چنان رفتار کنیم که شایسته ایران و ایرانی است.

هفدهم مرداد، روز خبرنگار را با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار «محمود صارمی» و کلیه خبرنگاران شهید که در به ثمر رسیدن درخت تنومند انقلاب اسلامی کوشیدند، به همه آنهایی که با قلم خود می‌خواهند شرایط را برای آینده‌ای بهتر فراهم کنند، تبریک می‌گویم.

امیدوارم که جامعه رسانه‌ای نیز با جهاد همدلی بتواند به شکوفایی استعدادهای کشور کمک کند و در این مسیر، همراهی و حمایت همه ایرانیان و البته بانک کشاورزی نیز بدرقه راه آنان خواهد بود؛ ان‌شاالله.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین