کد خبر: ۳۱۲۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

تشکیل شورای هماهنگی گردشگری در مناطق آزاد

مدیر گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از تشکیل "شورای هماهنگی گردشگری" در این مناطق با هدف پیگیری مشکلات، این صنعت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا رحیمی با بیان این‌که این شوراها حدود یک سالی می‌شود در مناطق آزاد درحال شکل‌گیری است، افزود: در هر منطقه مشکلات گردشگری به نوبه‌ی خود در شورای هماهنگی مطرح و رسیدگی خواهد شد. در شورای هماهنگی گردشگری نمایندگانی از پلیس نیروی انتظامی، مرزبانی، شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی در کنار مسؤولان گردشگری مناطق آزاد حضور دارند و به طور کل همه‌ی دست‌اندرکاران توسعه گردشگری عضو این شورا هستند تا مشکلات خاص آن منطقه سریع‌تر رسیدگی شود.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا در دبیرخانه مناطق آزاد شواریی کلان برای تجمیع مسائل مطرح شده در مناطق آزاد و پیگیری تصمیم‌گیری‌ها در سطح عالی شکل گرفته است؟ توضیح داد: این شورا در هر یک از مناطق به طور مستقل و با شرکت مناطق آزاد، خبرگان و ذی‌نفعان تشکیل می‌شود و همه مسائل از جمله اقامت، حمل و نقل، زیباسازی و مبلمان شهری و آموزش در دستور کار آن‌ها قرار می‌گیرد و برای آن مصوبه صادر خواهد شد.

رحیمی اضافه کرد: مثلا شورای هماهنگی منطقه آزاد ارس موضوع آموزش گردشگری را در سطحی فراگیر، غیر از هتل‌ها و رستوران‌ها برای نیروهای پلیس و شهرداری پیگیری می‌کند.

مدیر گردشگری دبیرخانه شواری عالی مناطق آزاد یادآور شد: این شورا در برخی مناطق از حدود یک سال پیش شکل گرفته، اما مناطق دیگری هم هستند که به تازگی درحال تشکیل آن هستند و قرار است مسائل گردشگری را از این طریق پیگیری کنند تا سریع‌تر به نتیجه برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین