کد خبر: ۳۱۳۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

دایی: از غمخوار بعید بود صحبت‌های پوچ انجام دهد

علی دایی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های صبا و گسترش فولاد اظهار داشت: بازی فردا خیلی سخت است به نتیجه بازی قبلی گسترش نگاه نمی‌کنیم. بازی قبل فکر می‌کنم تراکتورسازی هر چه زد به گل تبدیل شد و گسترش هر چه زد به گل تبدیل نشد. فردا هم امیدوارم با حمایت مردم قم اولین 3 امتیاز را دشت کنیم با حضور آنها خیلی کار می‌توانیم کنیم اما اگر ورزشگاه خالی باشد مثل این می‌ماند که در شهر دیگری بازی می کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
وی ادامه داد: تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و از همه لحاظ آماده هستیم که 3 امتیاز را بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی صبا در مورد اینکه آیا در بازی فردا تهاجمی بازی می‌کند یا خیر تصریح کرد: مطمئنا می‌خواهیم تا 3 امتیاز را بگیریم باید ببریم این بازی برای ما خیلی مهم است. امیدوارم با برد این بازی 5 امتیازی شویم. تمرینات خوبی انجام دادیم از نقاط ضعف و قوت گسترش شناخت کافی داریم روی نقاط ضعف کار کردیم.

وی در مورد علت دیر آمدنش به نشست تصریح کرد: رادیاتور ماشینم سوراخ شده بود. شانس آوردیم که به موتورم آسیب نزد. با سرعت بالا به قم آمدم.

سرمربی صبا در مورد مصدوم‌ها و محروم‌های تیمش خاطرنشان کرد: فرشید باقری با تیم تمرین نکرد. تمرین امروز نشان دهنده همه چیز است اسلامی به تمرینات تیمی برگشته و کم کم تیم شکل خوب خود را پیدا می کند که نتایج خوبی کسب کنیم.

دایی در مورد اینکه آیا بازیکنانش با مشکل بدنی روبرو هستند یا خیر افزود: مطمئنا این مشکل را داریم تمرینات کم باعث شده آمادگی کامل نداشته باشیم روز به روز بهتر می شویم سعی می‌کنیم در طول بازی‌ها این نقیصه را برطرف کنیم. با این پتانسیل مقابل تمام تیم ها فوتبال خوبی ارائه دهیم و نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه صبا در بازی‌ گذشته حمله‌ای نداشته تصریح کرد: ببینید بازی قبل مقابل چه تیمی بازی کردیم سال قبل چه نتیجه‌ای گرفتید. 2 بازی باخته بود. مطمئنا شرایط بازی این اجازه را نمی داد که آن طور که می‌خواهیم بازی کنیم ببینید چقدر بازیکن ملی پوش دارد سیدجلال حسینی و سانتوز را اضافه کرده بودند. تاکتیک ما بستگی به توان حریف داشت. هم از لحاظ تاکتیکی کم کار کرده بودیم هم از لحاظ بدنی کمتر کار کرده بودیم بیشتر به دنبال خنثی کردن تاکتیکی‌های حریف بودیم یک اشتباه داشتیم که 3 امتیاز از دست رفت. یک توپ تک به تک از دست دادیم اجازه بدهید که در طول بازی‌ها مسائل بدنی را حل کنیم.

دایی تاکید کرد: بازی قبلی بیش از 60 درصد تیم بازیکنان جدید بودند در خط دفاعی حق‌جو بازی می‌کرده کلا 4 بازیکن از 11 نفر از بازیکنان قدیمی بودند. حق بدهید که باید زمان داشته باشیم حرف شما را قبول دارم که در حمله پرتعداد نبودیم اما قصد داشتیم با شرایط بازی یک امتیاز به دست آوریم که خوب هم بود اما بازی با استقلال اهواز بدشانس بودیم که توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

سرمربی صبا در مورد رفتن مهدی تارتار و اینکه برخی‌ها می‌گویند رفتن او به خاطر این بوده که در 2 بازی اول روی نیمکت ننشسته بود اظهار داشت:  2 بازی قبلی به خاطر محرومیت روی نیمکت نبود او از دوستان خوب من است خوشحال بودیم که کنارمان است اما با توجه به مذاکراتی که با باشگاه داشت به خاطر مسائل مالی به توافق نرسید. دوست داشتیم در کنار آقا مهدی باشیم.

وی در مورد حضور خودش در صبا گفت: افتخار آشنایی با آقای موسوی را همین مدت به دست آوردم از دوستان خوب قلعه‌نویی است یک ربع با او از طریق یکی از دوستان مشترک صحبت کردیم. اما در همین مدت کوتاه نشان داده که آدم بزرگ و لوتی و مشتی بوده چنین آدم‌هایی به ندرت پیدا می‌شوند. قبل از اینکه به صبا بیایم صحبت را‌ه‌آهن بود. تیم خودم بود دوستان من راه‌آهن را خریدند اما چون با صبا یک یاعلی گفتم به جای دیگر فکر نکردم. به من پیشنهاد 5 سال دادند اما چون یک یاعلی گفتم در صبا ماندم. مطمئنا برای سربلندی صبا تلاش می کنم قرارداد را بستم خیلی از بازیکنان به خاطر دوستی و رفاقت من آمدند فقط در یک صورت می توانم بروم و آن اینکه باشگاه مرا نخواهد.

سرمربی صبا در مورد صحبت‌های غمخوار و اینکه گفته دایی با قرداد میلیاردی به صبا آمده گفت: او از دوستان من است زمانی که در پرسپولیس بازی می کردم با او آشنا هستم. فکر نمی‌کنم صحبت برای او باشد زیرا بعید است که آدمی با چنین تجربه‌ای صحبت پوچی بکند. غمخوار را نه من دیدم نه موسوی. با یک یاعلی تیم را جمع کردم. یک روز مانده به لیگ قرارداد بستم اصلا این صحبت‌ها نیست از غمخوار بعید است چنین صحبت هایی بکند. یک سال عضو هیأت مدیره باشگاه بوده به غیر از اینکه بدهی بار بیاورد کار دیگری انجام داده که بخواهد در این مورد صحبت کند؟! به غیر از اینکه قبل از شروع لیگ یار غار خودش را آورد کاری دیگری کرد؟! این تیم را روی هوا نگه داشت فقط 2 هفته وقت داشتیم تمرین کنیم. سیروس محجوب را چه کسی آورد؟! محجوب دوست چه کسی بود؟! یک سری قول‌ها به بازیکنان دادند قراردادهایی که نمی‌خواستند بدهند را بالا بردند مدیون بازیکنان قدیمی تیم هستم که با اینکه در مورد قراردادشان صحبت شده بود باز با ما صحبت کردند و قرارداد جدید بستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین