کد خبر: ۳۱۶۰۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶

ستارگان جهان 3 - ستارگان ایران صفر/ گل‌های کارلوس، فیگو و پائولتا در دروازه عابدزاده

ستارگان فوتبال جهان در نیمه نخست با گل‌های کارلوس و فیگو ستارگان ایران را شکست دادند.
آفتاب‌‌نیوز : دو تیم فوتبال ستارگان ایران و جهان در دیداری خیریه به نفع بیماران MS، امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود یاران لوئیس فیگو به پایان رسید.

نیمه نخست:

در دقیقه 4، سانتر لوییس فیگو از سمت راست سانتری به روی دروازه عابدزاده کشید که با دفع مناسب هاشمی نسب همراه شد و توپ به کرنر رفت.

در دقیقه 12، کریم باقری شوتی را از فاصله نسبتا دور به سمت دورازه بایا شلیک کرد که با فاصله کمی بیرون رفت.

در دقیقه 16 هاشمی نسب در شلوغی محوطه جریمه گلی از روی ضربه کاشته عزیزی به ثمر رساند که از سوی داور مردود اعلام شد.

گل: در دقیقه 19 روبرتو کارلوس ضربه خطایی را که در سمت چپ دفاع ایران به سود ستارگان جهان اعلام شده بود، با شوتی محکم به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 22 بار دیگر فیگو شوتی را به سمت دروازه عابدزاده فرستاد که با واکنش خوب او همراه شد.

در دقیقه 24 ضربه کاشته جواد نکونام با فاصله بسیار کم از بالای دیرک افقی دروازه ویکتور بایا عبور کرد.

در دقیقه 27 فرهاد مجیدی در مقابل محوطه جریمه تیم ستارگان جهان ضربه برگردانی را به سمت دروازه بایا زد که با واکنش خوب این گلر مواجه شد. البته مجیدی در موقعیت آفساید بود. در هپین دقیقه داور وقفه ای را در جریان بازی ایجاد کرد تا بازیکنان استراحت کنند. بعد از چند دقیقه کوتاه بازی از سر گرفته شد.

گل: در دقیقه 32، یک بار دیگر لوییس فیگو از فاصله 25 متری شوتزنی کرد و عابدزاده مسیر ورود توپ به دروازه را دنبال کرد تا اختلاف دو تیم به دو گل برسد.

برای ستارگان ایران، احمدرضا عابدزاده، یحیی گل محمدی، جواد زرینچه، مهدی هاشمی نسب، علیرضا نیکبخت واحدی، علی کریمی، کریم باقری، حمید استیلی، فرهاد کریمی، خداداد عزیزی و جواد نکونام به میدان رفتند.

همچنین ویتور بایا، میشل سالگادو، روبرتو کارلوس، فرناندو کوتو، فابیو کاناوارو، لوییس فیگو، مارلسل دسایی، ادگارد داویدز، دوایت یورک، مندیتا و فرناندو هیرو برای ستارگان جهان بازی کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین