کد خبر: ۳۱۹۸۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

بازگشایی جاده کرج - چالوس /ترافیک در جاده هراز به دلیل بارش شدید و ریزش سنگ

مرکز اطلاع رسانی راهداری استان البرز از بازگشایی جاده کرج - چالوس خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
جاده کرج - چالوس که حدود ساعت 20 شامگاه چهارشنبه براثر بارش شدید باران و ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش راهداران در ساعت 23:15 امشب بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، رانندگان می توانند با رعایت سرعت مناسب در این مسیر پرترافیک و گردشگری کشور تردد کنند.

طبق گزارش پلیس راه استان البرز جاده کرج- چالوس شامگاه چهارشنبه در محدوده تونل های 6 و7 براثر جاری شدن سیلاب و ریزش کوه مسدود شده بود. 

جاده کرج - چالوس به مسافت حدود 170 کیلومتر یکی از مسیرهای پرترافیک کشور محسوب می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی راهداری استان البرز، نیمی از این مسیر در حوزه استحفاظی استان البرز و مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

ترافیک در جاده هراز به دلیل بارش شدید و ریزش سنگ

رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل گفت: بارش شدید باران در این بخش باعث ریزش مقطعی سنگ های معلق جاده هراز از عصر چهارشنبه شده است.


علی نوری پور شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ریزش سنگ های معلق و مقطعی حدفاصل روستای پنجاب، آب اسک و شهر گزنک در کیلومتر50 تا 80 جاده هراز بر سطح این جاده بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون خسارت های ناشی از ریزش های مقطعی سنگ های معلق بر سطح جاده هراز گزارش نشده ، اضافه کرد: بارش باران همچنان در بخش لاریجان ادامه دارد و سطح جاده نیز در زمان حاضر لغزنده است.

رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان آمل ادامه داد: نیروهای راهداری و هلال احمر در مسیر جاده هراز حضور دارند و در صورت ریزش سنگ های بیشتر به سطح جاده با بکارگیری امکانات خودرویی شرایط را برای تردد ایمن تر برقرار خواهند کرد.

نوری پور همچنین به ترافیک سنگین در جاده هراز در مسیر تهران به آمل خبر داد و گفت: بر اثر بارش های مقطعی باران سطح جاده هراز لغزنده است. 

وی، از رانندگان عبوری ازاین جاده پرتردد خواست با سرعت قانونی حرکت و فاصله طولی با راننده های جلویی را رعایت کنند.

شایان ذکر است به دلیل ریزش کوه جاده کندوان امشب مسدود شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین