کد خبر: ۳۱۹۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

ختم بازی آمریکایی؛ تیتر یک اعتماد

روزنامه اعتماد در شماره روز پنجشنبه بیست و ششم در توضیح تیتر یک نوشت: ١٧ سپتامبر تاریخی برای باراک اوباما از راه رسید. مدت ٦٠ روزه کنگره امریکا برای اعلام نظر نهایی در خصوص کلیت برنامه جامع اقدام مشترک هسته ای امروز به پایان می رسد.
آفتاب‌‌نیوز :
این روزنامه موضوع دشمن به دنبال نفوذ به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی را برای سخنان صبح چهارشنبه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخاب کرد.

روزنامه اعتماد با انتشار عنوان رآکتور اراک به مدد دوکشور ١+٥ مدرنیزه می شود، آورد: حسن روحانی رییس جمهوری در میان نمایندگان شرکت های دانش بنیان خبر از مدرنیزه کردن رآکتور آب سنگین اراک به کمک 2 کشور از گروه ١+٥ داد. رییس جمهوری که توانست پرونده ١٢ ساله هسته ای ایران را حل و فصل و این دستاورد را به نام دولتش ثبت کند از فضای پساتحریم و برنامه ریزی برای آن سخن گفت و افزود: امروز باید در فضای پساتحریم جهان را ببینیم و برای آن برنامه ریزی کنیم. البته ممکن است این نگرانی وجود داشته باشد که دیگر زمان در دسترس بودن دانش ها از کشورهای دیگر به عنوان فرصتی طلایی برای شرکت های دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان سپری شده است. اما این خطایی بزرگ است چون ما در تمام مذاکراتی که در 2 ماه اخیر با کشورها اروپایی و غیراروپایی که به تهران آمده اند داشته ایم تاکید کرده ایم در صورتی در ایران مورد استقبال ما خواهند بود که با سرمایه و تکنولوژی بیایند.

این روزنامه با اشاره به خبر سهل انگاری بود نه شکنجه، نوشت: رامین رضایی مدیر کل دفتر توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفت وگو با اعتماد از جزییات پیگیری و شکل گیری این پرونده می گوید و ضمن تاکید بر اینکه شکنجه ای در کار نبوده و عمدی بر آزار نبوده تایید می کند که پرونده، همچنان مفتوح و احتمالات – تعداد ناکافی مراقب، سهل انگاری، بی توجهی در اجرای درست وظایف - به جای خود باقی است.

«روزی 929 میلیارد تومان دود شد»، «وزیر ارتباطات: درباره رفع فیلتر فیس بوک صحبت هایی شده است»، «شهریار بنیانگذار مکتبی نو در شعر آذری»، «طلبه ای که سودای روحانیت نداشت» و «عرب سرخی: مخالفان دولت می خواهند روحانی در سال 96 رای نیاورد» دیگر موضوع های روزنامه اعتماد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین