کد خبر: ۳۲۰۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

جزئیات استخدام در آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استخدام و ورود ۱۰ هزار نفر به آموزش و پرورش، گفت: پنج هزار نفر از طریق آزمون استخدامی و پنج هزار نفر از طریق کنکور سراسری از مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز : معاون توسعه مدیریت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استخدام و ورود ۱۰ هزار نفر به آموزش و پرورش، گفت: پنج هزار نفر از طریق آزمون استخدامی و پنج هزار نفر از طریق کنکور سراسری از مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس و در پاسخ به این پرسش که «آیا به غیر از نفراتی که از طریق آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش می‌شوند، امکان جذب در این دستگاه از طریق دیگر وجود دارد؟»، اظهار داشت: بله، امسال در مهر از دو طریق، ورودی نیروی انسانی به آموزش و پرورش خواهیم داشت.

وی افزود: روش نخست پنج هزار نفری هستند که دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر هستند و از طریق آزمون استخدامی پذیرش می‌شوند و پس از آن یکسال دوره آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان سپری می‌کنند و از مهر سال 1395 استخدام پیمانی آموزش و پرورش می‌شوند.

بطحایی به روش دومی که قرار است تعدادی نیرو جذب آموزش و پرورش شود اشاره و خاطرنشان کرد: روش دوم رویه سابقی است که از طریق دانشگاه فرهنگیان نیرو جذب آموزش و پرورش می‌شد که این کار ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: امسال نیز پنج هزار نیرو از طریق کنکور سراسری که دارای مدرک دیپلم هستند از مهر ماه جذب آموزش و پرورش شده و به مدت چهار سال در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل و آموزش خواهند پرداخت.

وی گفت: این افراد از وقتی که وارد آموزش و پرورش شوند استخدام می‌شوند و حقوق آنها نیز برقرار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فلاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
1
0
در استخدام فعلی هم کارکنان آموزش و پرورش رشته تحصیلی فرزندان خود را به عنوان نیازهای استخدامی درج کرده بودند
فرزند بنده در خرم آباد دانشجوی ممتاز شیمی (نانو) است ولی در جدول نیازهای استخدامی هیچ اسمی از این رشته وجود نداشت
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین