کد خبر: ۳۲۲۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

کودکان برخی شهرهای سیستان و بلوچستان قاچاق سوخت را مهم‌تر از علم می‌دانند

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در نشست مشترک با فرمانده انتظامی استان گفت: در برخی از شهرستان‌های مرزی استان، کودکان قاچاق سوخت را مهم‌تر از علم می‌دانند و این زنگ خطری برای سیستان و بلوچستان است و زحمات سایر دستگاه‌ها را نیز بر باد خواهد داد و فرهنگ و چهره استان را بصورت دیگری معرفی خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدمرتضی مدنی فدکی در این نشست ضمن تسلیت درگذشت حجاج ایرانی در منا، ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی افزود: امنیت پایدار در استان مرهون زحمات شبانه روزی مأموران انتظامی است و نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با مجرمین و متخلفین است.

وی اظهار کرد: قاچاق برای کشور یک معضل جدی است و هزینه‌های زیادی برای کشور داشته که باید با آسیب‌شناسی، هماهنگی و هم افزایی میان دستگاه‌های متولی و تعامل بیشتر، این دغدغه نظام برطرف شود.

مدنی فدکی برخورد با تخلف قاچاق سوخت را مهم دانست و اعلام کرد: سرمایه انسانی و اجتماعی ما در حال آسیب دیدن است و باید در استان جذب سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد و از صادرات و واردات بی‌نظم جلوگیری شده و از بازارچه‌های مرزی به بهترین شکل استفاده شود.

در ادامه جلسه سردار رحیمی فرماندهی انتظامی استان نیز با محکوم کردن حادثه منا عملکرد و شیوه مهمان نوازی سعودی‌ها را خارج از شأن و منزلت جامعه اسلامی دانست و از خداوند برای شهدای حادثه مغفرت و عنایت درخواست کرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به ارتباط با تعزیرات حکومتی خصوصاً درحوزه قاچاق کالا و ارز تلاش داریم تا تعاملات نیز افزایش یابد و با همدلی در جهت از بین بردن قاچاق در استان قدم برداریم.

به گزارش ایسنا، رحیمی برخورد با قاچاق سوخت را اولویت اصلی مجموعه خود دانست و گفت: علاوه بر این‌که این پدیده شوم بر اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کند باعث می‌شود نسلی که همواره دغدغه آن باید کسب درآمد مشروع و حلال باشد، به سوی کسب درآمد نامشروع هدایت شود.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: برخورد با عوامل و جرائم سازمان یافته باید با جدیت پیگیری شود که با اقدامات مدبرانه و عمیق مأمورین در بسیاری از موارد ضربه به متخلفین اصلی وارد کرده‌ایم.

وی در پایان افزود: علاوه بر شناسایی متخلفین و تشکیل پرونده، سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در ادارات تعزیرات حکومتی نیز می‌تواند تاثیر بسزایی در بازدارندگی از تخلف داشته باشد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین