کد خبر: ۳۲۴۴۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

واکنش وزارت خارجه آمریکا به حکم جیسون رضاییان

وی ادامه داد: ما به درخواست خود برای لغو تمام اتهامات جیسون ادامه می‌دهیم و خواستار آزادی فوری این شهروند آمریکایی هستیم.
آفتاب‌‌نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به صدور حکم خبرنگار واشنگتن پست، گفت که دولت آمریکا هیچ اطلاعات محکمی درباره حکم وی ندارد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه سی.ان.ان، جان کربی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به صدور حکم جیسون رضائیان خبرنگار روزنامه واشنگتن پست که تابستان سال گذشته در تهران به اتهام جاسوسی بازداشت و سپس محاکمه شد، واکنش نشان داد.

کربی در این‌باره گفت: دولت آمریکا هنوز هیچ اطلاعات محکمی درباره این حکم ندارد، اما ما همچنان این پروژه را به دقت دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما به درخواست خود برای لغو تمام اتهامات جیسون ادامه می‌دهیم و خواستار آزادی فوری این شهروند آمریکایی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم پرونده جیسون رضاییان خبر داد و گفت: حکم این پرونده صادر شده است. هنوز فرصت برای اینکه به این حکم اعتراض داشته باشند باقی است و به اتمام نرسیده است.

وی افزود:‌ دادگاه منتظر می ماند که اگر بعد از اتمام بیست روز به حکم اعتراض نکردند، حکم قطعی شود و اگر به حکم اعتراض شد، قاعدتا به مرجع تجدیدنظر ارسال می‌شود.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوال ایسنا درباره اینکه مفاد حکم پرونده جیسون رضائیان چیست؟ گفت: این فرد محکوم شده، ولی من از جزئیات مفاد حکم اطلاعی ندارم. ناگفته نماند تا زمانی که حکم قطعی نشود، نمی‌توان درباره مفاد آن صحبت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین