کد خبر: ۳۲۵۶۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

مداحان عامل دو‌قطبی‌شدن جامعه نشوند/ برجام و انتخابات موضوع مداحی نباشد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مداحی های ایام محرم توصیه کرد مداحان با طرح موضوعات داخلی باعث ایجاد اختلاف در جامعه نشوند.
آفتاب‌‌نیوز :
منصورحقیقت پور با بیان اینکه ایام محرم،زمان خوبی برای طرح مسائل مختلف درکشور است،تاکید کرد: اتفاقا این ایام زمان مناسبی است تا مسائل و مفاهیم اساسی از تریبون های عزاداری امام حسین(ع) مطرح شود.اما این نکته باید مدنظر قرارگیرد که طرح چنین مسائلی نباید باعث اختلاف در جامعه شود.

به گزارش آفتاب، نماینده مردم اردبیل درمجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: در مداحی های امام حسین (ع) باید مسائل سوریه ،کشتار مردم  بی دفاع یمن،فجایع ضد انسانی عربستان حمایت همه جانبه از داعش و فاجعه منا مطرح شود.این مسائل نکات اساسی دارند که طرح آن از چنین تریبون‌هایی لازم است.

وی تاکید کرد: لازم است به شهادت حجاج ایرانی درحادثه منا  براثر سومدیریت سعودی ها پرداخته شود. به این جهت اعتقاد داریم تریبون های ایام محرم کارگرد مناسبی دارد.

حقیقت پور درعین حال تاکید کرد که نباید مداحان به مسائل داخلی بپردازند و گفت: اما توصیه می کنیم نباید از تریبون های عزاداری سیدالشهدا(ع) مسائل داخلی کشور که موجب اختلاف و دوقطبی شدن جامعه می شود پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: طرح مسائلی چون انتخابات و برجام در مداحی‌های اهل بیت(ع) تنها باعث ایجاد اختلاف و دوقطبی شدن در جامعه می شود،به این جهت مناسب نیست در ایام محرم این نکات از تریبون‌های تکایای عزاداری مطرح شود.

منبع: خانه ملت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین