کد خبر: ۳۲۶۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲

بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره آخرین نشست مشترک ایران و 1+5 در وین

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای موضوع اصلی نشست روز دوشنبه کمیسیون مشترک برجام بین ایران و 5+1 در وین را « تمرکز بر اقدامات سازمان یافته برای دستیابی به نحوه عملکرد کمیسیون برجام در مدت زمان باقیمانده تا تاریخ اجرا» بیان کرد.
آفتاب‌‌نیوز : در بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره آخرین نشست مشترک ایران و 5+1 آمده است: «تام شانون» به همراه «استفان مول» مسئول هماهنگی اجرایی شدن توافقنامه ایران، از طرف آمریکا در این نشست حضور داشته اند.

در این بیانیه، «تمرکز مذاکره کنندگان بر اقدامات سازمان یافته برای دستیابی به نحوه عملکرد کمیسیون برجام در مدت زمان باقیمانده تا تاریخ اجرا» از موضوع های اصلی این نشست بیان شده است.

وزارت خارجه آمریکا در این بیانیه خود اعلام کرده که جمهوری اسلامی ایران در این نشست گزارشی از اقدامات به روز شده خود در مورد پایبندی به تعهدات صورت گرفته در برجام را ارایه کرد و مذاکره کنندگان آمریکا نیز در مقابل درباره اقدامات انجام شده از طرف آمریکا مطابق روز تصویب برجام ارایه داده است.

به گزارش ایرنا، براساس این بیانیه، دیدارهای دوجانبه با مقام های آژانس بین المللی انرژی اتمی و دیگر اعضای 5+1 برای هماهنگی هر چه بیشتر و اطمینان از امکان انجام شدن تعهدات طرفین در روز به اجرا درآمدن برجام، از دیگر اقدامات انجام شده در نشست وین بیان شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین