کد خبر: ۳۳۴۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

جسد یکی از مفقودان ‌حادثه مینی‌بوس در محور هراز پیدا شد/ تحویل ‌8 جنازه به پزشکی قانونی‌

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل گفت: با آغاز دور دوم عملیات تجسس مفقودان حادثه مینی‌بوس در محور هراز صبح امروز جنازه یک مسافر دیگر پیدا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
جمشید نیک‌زاد دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه عملیات جست‌وجوی مفقودان حادثه سقوط مینی‌بوس حامل زائران کربلای حسینی که از فریدونکنار راهی عراق شده بودند صبح امروز آغاز شد گفت: از نخستین ساعت بروز حادثه کار تجسس مفقودان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات تجسس در منطقه پنج‌آب حدود 15 کیلومتر پایین‌تر از محل حادثه آغاز شده و در این بین جسد یکی از جان‌باختگان صبح امروز از رودخانه خارج شد تصریح کرد: به دلیل خروشان بودن رودخانه هراز، وجود ریشه‌ها و تنه درختان قطور به همراه سرعت بالای آب باعث شده تا عملیات تجسس به سختی انجام شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل با بیان اینکه هم‌اکنون جسد هشت جان‌باخته حادثه دیروز در محور هراز تحویل اداره‌کل پزشکی قانونی مازندران شده و عملیات تجسس برای یافتن جنازه چهار زائر دیگر در داخل رودخانه ادامه دارد ادامه داد: عملیات یافتن مفقودان با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل، جمعیت هلال‌احمر، بخشداری و نیروهای مردمی در حال انجام است.

نیک‌زاد با بیان اینکه حادثه سقوط مینی‌بوس به همراه 18 سرنشین زائر کربلای حسینی که همگی مرد و اهل روستای جزین فریدونکنار بودند ساعت 13 و 40 دقیقه روز گذشته در منطقه وانا اتفاق افتاد یادآور شد: در این بین 12 زائر جان‌باخته و شش نفر دیگر مجروح شدند البته تاکنون جسد هشت زائر در این حادثه پیدا شده و عملیات تجسس برای چهار جسد مفقود شده دیگر ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل خاطرنشان کرد: به دلیل تاریکی هوا، عدم دید کافی، ریزش باران و برف به همراه سرمای شدید بخش لاریجان محور هراز شب گذشته مجبور به توقف عملیات جست‌وجو شدیم، هر چند این عملیات از ساعت شش صبح امروز بار دیگر از سر گرفته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین