کد خبر: ۳۳۴۶۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
هشدار معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور به زائران؛

کشف مواد خطرناک در اسباب‌بازی‌های خریداری‌شده توسط زائران اربعین/زائران مراقب اسباب‌بازی‌های سوغاتی باشند!

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از کشف مواد خطرناک در چند مورد اسباب بازی خریداری شده توسط زائران عتبات عالیات خبر داد و گفت: زائران اسباب بازی و وسایلی را که امکان جاسازی مواد خطرناک دارد، قبل از استفاده توسط واحدهای انتظامی و امنیتی کنترل کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین ذوالفقاری شامگاه جمعه افزود: امروز در بررسی چند مورد از اسباب بازی های خریداری شده توسط زائران در عراق مواد خطرناکی کشف شد و برخی نیز خودشان به دلیل مشکوک شدن به وسایل خریداری شده این موضوع را به دستگاه های امنیتی اطلاع دادند.

به گزارش آفتاب، وی یادآور شد: در مرز مهران چند مورد اسباب بازی که مواد خطرناک در آن جاسازی شده بود کشف شد.

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی از تمامی زائرانی که به داخل کشور آمده اند خواست چنانچه اسباب بازی و وسایلی که امکان جاسازی مواد خطرناک خریداری کرده اند قبل از استفاده آن را باواحدهای انتظامی، امنیتی کنترل کنند تا نسبت به آن وسیله اطمینان کامل را داشته باشند.

ذوالفقاری افزود: همچنین زائران که در راه هستند مراقب وسایل خریداری شده خود باشند و آنان که هنوز در عراق هشتند به هیچ عنوان این گونه وسایل را نخرند.

وی تصریح کرد که به تمامی دستگاه های امنیتی تاکید شده است که کنترل بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند تا مشکلی بوجود نیاید.

مراجعه تعداد قابل توجهی از زائران به استانداری ها و نیروی انتظامی

همچنین رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: در پی اطلاع رسانی این ستاد مبنی بر جاسازی مواد خطرناک در اسباب بازی ها از جمله عروسک تعداد قابل توجهی از زائران به استانداری ها و نیروی انتظامی در سراسر کشور مراجعه یا تماس گرفته اند.

امروز در بررسی چند مورد از اسباب بازی های خریداری شده توسط زائران ایرانی در عراق مواد خطرناکی کشف شد و برخی نیز خودشان به دلیل مشکوک شدن به وسایل خریداری شده این موضوع را به دستگاه های امنیتی و انتظامی اطلاع دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
فريبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
17
لطفا كمي مطلب را باز كنيد و توضيح بدين كه منظور از مواد خطرناك چه هست؟
سامان
|
Brazil
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
4
اتفاقا بنده در کربلا دیدم که تعدادی دست فروش اقدام به فروش عروسکهایی میکردند که به صورت فله ای به فروش میرسید نکته جالب کیفیت خوب این عروسکها و قیمت پایین ان بود که جای تعجب داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
1
3
یه پیامک با ایرانسل یا همراه به همه داده بشه.والسلام
خبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
در امریکا از ورود بعضی اسباب بازیها ی چینی بدلیل مواد بکاررفته که سرطانزا است جلوگیری کردند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین