کد خبر: ۳۳۶۸۳۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

نجات معجزه آسای پسر ایزدی از قتل عام داعش! +تصاویر

یک پسر ایزدی به یک دلیل بسیار خنده آور از قتل عام وحشتناک گروه تروریستی داعش نجات یافت.
آفتاب‌‌نیوز : "احمد یوسف،" یک پسر بچه ایزدی از روزهای تلخ اسارت در گروه تروریستی داعش پرده برداشت. این پسر که به اجبار عضو گروه تروریستی داعش شده بود گفت زندگی وی به دلیل نداشتن موی زیر بغل در امان ماند. زمانی که سال گذشته گروه تروریستی داعش به روستای عراقی "کوچو" یورش برد و حدود 800  زن، مرد و کودک را قتل عام کرد، احمد یوسف تنها 10 سال داشت. به گفته وی، گروه تروریستی داعش جوانان ایزدی را به صف کرد و از آنها خواست دستان خود را بالا ببرند. به عقیده تروریستهای داعش، جوانانی که موی زیر بغل نداشتند برای کشته شدن کوچک بودند؛ اما آنهایی که موی زیر بغل داشتند، به ضرب گلوله داعشی ها کشته می شدند.

به گزارش دیلی میل، افراد جوانتر برای تبدیل شدن به قاتلان حرفه ای در این گروه تروریستی، به اردوگاه های آموزشی منتقل شدند. احمد یوسف گفت: دو خواهر جوان من نیز زنده ماندند؛ زیرا داعش می خواست از آنها به عنوان برده جنسی استفاده کند. گروه تروریستی داعش به ما شیوه استفاده از اسلحه و نحوه پرتاب نارنجک را آموزش داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کشتن و اعدام افراد بی گناه نزد داعش محدود به سن خاصی نیست. عناصر گروه تروریستی داعش بر افکار کودکان و نوجوانان نفوذ دارند و آنها را از سنین پایین برای ارتکاب جنایات بزرگ آماده می کنند.

نجات معجزه آسای پسر ایزدی از دست داعش! +تصاویر

نجات معجزه آسای پسر ایزدی از دست داعش! +تصاویر

نجات معجزه آسای پسر ایزدی از دست داعش! +تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین