کد خبر: ۳۴۲۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

وزير ارتباطات: تلگرام، کانال‌های درخواستی ايران را مسدود می‎کند

وزير ارتباطات با اشاره به نامه‎نگاری‏‎های دولت گفت: تلگرام، کانال‌هاي درخواستی ايران را مسدود می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 وزير ارتباطات با اعلام اين خبر که با مسئولان شرکت تلگرام درخصوص فعاليت برخي کانال‌هاي تلگرامي مغاير با قوانين در ايران نامه‌نگاري کرده است، گفت: آنها اعلام کرده‌اند هر کانالي را که از سوي وزارت ارتباطات ايران اعلام شود، مسدود مي‌کنند.

محمود واعظي با بيان اينکه وزارت ارتباطات براي هر شبکه مجازي يک قانون،‌ سياست يا رفتار جداگانه ندارد،‌ گفت: سياست ما براي تمام فضاي مجازي اعم از شبکه هاي تلگرام، واتس‌آپ، اينستاگرام و غيره يکسان است که اين مورد در زمينه نظارت بر فعاليت هاي انتخاباتي کانديداها نيز صدق مي کند.

به گزارش خانه ملت،وزیر ارتباطات همچنین گفت: در برخورد با تبليغات زودرس انتخاباتي در فضاي مجازي به تنهايي تصميم‌گيري نمي‌کند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات بر همين اساس تصريح کرد: البته در زمينه فعاليت هاي انتخاباتي چه در زمان تعيين شده تبليغات و چه در خصوص فعاليت هاي انتخاباتي پيش از موعد به تنهايي تصميم نمي گيريم و طبق ابلاغيه وزارت کشور،‌ شوراي نگهبان و ساير دستگاه هاي مربوطه عمل مي کنيم.

وي افزود: با اين تفاسير وزارت ارتباطات نظارت دقيق خود را بر تمام فعاليت هاي کانديدهاي انتخاباتي دارد.

واعظي در ادامه در خصوص شيوه نظارت اين وزارتخانه بر تبليغات تجاري و بازرگاني غيرمتعارف و عملکرد خارج از عرف و شرع برخي کانال‌هاي تلگرامي اظهار کرد: در اين خصوص با مسئولان شرکت تلگرام در روسيه نامه نگاري کرده‌ايم و آنها اعلام کرده اند هر کانالي که از سوي وزارت ارتباطات ايران اعلام شود، مسدود مي کنند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پايان خاطرنشان کرد: تا کنون نيز چندين فهرست از کانال هاي نامناسب که فعاليت مغاير با قوانين جمهوري اسلامي ايران داشته و از سوي وزارتخانه به شرکت تلگرام ارسال شده،‌ مسدود شده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین