کد خبر: ۳۴۷۸۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲

دستور قالیباف برای پیگیری حادثه کارواش

معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: محمدباقر قالیباف شهردار تهران دستور ویژه ای برای پیگیری حادثه کارواش سعادت آباد ( بلوار دریا) صادر کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
فرزاد خلفی افزود: شهرداری تهران در حال بررسی این موضوع براساس دستور ویژه محمدباقر قالیباف است. 

وی با تأکید بر اینکه تا زمان مشخص شدن جزئیات موضوع باید منتظر ماند خاطرنشان کرد: موضوع از سوی شهرداری منطقه دو و همچنین مدیریت شهری تهران در حال بررسی است و نتیجه بررسی ها نیز بزودی اعلام خواهد شد. 

خلفی درخصوص چرایی وقوع حادثه اظهار کرد: زوایای موضوع در حال بررسی است و پس از انجام بررسی های دقیق تصمیمات قانونی از سوی شهرداری تهران اتخاذ خواهد شد. 

محسن سرخو عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خواستار برخورد قاطع با نیروهای متخلف شهرداری در ضرب و شتم کارگران شاغل در یک واحد شست و شوی ماشین(کارواش) منطقه سعادت آباد شد. 

سرخو ضمن اشاره به گزارش های مردمی و رئیس هیات امنای مسجد قدس محله سعادت آباد در خصوص این حادثه افزود: تعدادی از ماموران شهرداری تهران بامداد روز گذشته، با حضور در یک واحد شست و شوی ماشین در محله سعادت آباد تهران، اقدام به تخریب این کارواش و همچنین ضرب و شتم کارگران شاغل دراین واحد کردند. 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، وی با اشاره به اینکه این کارواش موقوفه مسجد قدس است، اظهار کرد: نیروهای شهرداری تهران در ادامه اقدام خود، با استفاده از موانع سیمانی(نیوجرسی) و خاکریزی ورودی این واحد شست و شوی ماشین را نیز مسدود می کنند. 

خبر ضرب و شتم کارگران یک کارواش(شست و شوی خودرو) در محله سعادت آباد(منطقه دو) توسط عوامل شهرداری تهران در روزهای اخیر، بازتاب گسترده ای در شبکه های مجازی و رسانه ها داشت. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
0
اینم میره پیش پیگیری های قبلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
0
خیلی خوشحالم که ملت ایران اجازه ندادن حادثه ی کارواش در سطح ملی اتفاق بیفته.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین