کد خبر: ۳۵۰۵۳۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

کشتی قهرمانی آسیا/هر چهار نماینده ایران در جمع نفرات برتر

- چهار نماینده کشتی آزاد ایران در دومین و آخرین روز مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، مسابقات چهار وزن دوم 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی سال 2016 آسیا از صبح امروز (یکشنبه) به وقت محلی در بانکوک تایلند آغاز شد.
«بهنام احسان پور» دارنده مدال طلای جوانان جهان در وزن 61 کیلوگرم در دور اول «کیسوکه اوتگورو» از ژاپن را 15 بر 4 شکست داد و در مبارزه دوم نیز 10 بر صفر «راهول بالاصاحب» از هند را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

وی در مرحله بعد «توشین تولگا تومنبیلیگ» از مغولستان را پیش رو خواهد داشت.
«محمد نادری» نیز در وزن 70 کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم «رادپات وانتاونگ» از تایلند 10 بر صفر (ضربه فنی) شکست داد و به جمع چهار نفر برتر راه یافت. وی در این مرحله باید به مصاف «آدام باتی روف» کشتی گیر روسی الاصل بحرین برود.
«احسان لشکری» دارنده مدال برنز المپیک لندن بعد از دوری سه ساله از تیم ملی در رقابت های وزن 86 کیلوگرم در دور نخست «اصلان کاخیدزه» از قزاقستان را 5 بر صفر مغلوب کرد و در دور دوم نیز «ماسائو ماتسوساکا» از ژاپن را 10 بر 2 شکست داد.

لشکری در مرحله نیمه نهایی برای رسیدن به فینال باید با «سووم ور» از هند روبرو شود.
در وزن 125 کیلوگرم «پرویز هادی» دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی در دور نخست «زولبوو ماتساگسورن» از مغلوستان را 10 بر صفر از پیش رو برداشت و در کشتی دوم نیز «زمان انوار» از پاکستان را 10 بر بر صفر شکست داد تا در مرحله نیمه نهایی «نام کونجین» از کره جنوبی را پیش رو داشته باشد.
در روز نخست این رقابت ها نیز تیم ملی کشتی آزاد ایران توسط میثم نصیری، مصطفی حسین خانی و رضا یزدانی سه مدال طلا در وزن های 65، 74 و 97 کیلوگرم کسب کرده بود و یونس سرمستی نیز در وزن 57 کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفت.

بیست و نهمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از روز گذشته در بانکوک تایلند آغاز شد و امروز - یکشنبه - به پایان می رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین