کد خبر: ۳۵۱۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

دستگیری 2 مورد مشکوک به خرید و فروش رای /تکذیب خبر انفجار

دبیر ستاد انتخابات مازندران با اشاره به دستگیری دو نفر در ساری گفت: دو نفر که شائبه خرید و فروش رای درباره آنها وجود داشت در ساری دستگیر شدند اما هنوز تخلفات آنان در این زمینه محرز نشده و این افراد تحت نظر نیروی انتظامی هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
 مهرداد ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران در استانداری اظهار کرد: صبح امروز به همراه استاندار مازندران از مسجد شکوهی و امامزاده عباس ساری بازدید کردیم.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم تا این لحظه در استان بسیار خوب بوده است؛ تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند زیرا ترافیک و سرمای زمستان در مناطق بالادست و کوهستانی حضور را با مشکل مواجه می کند.

ابراهیمی با بیان اینکه همه امکانات فنی برای برگزاری انتخابات مهیا است، بیان کرد: امیدواریم مردم با مشارکت بالایی هفتم اسفندماه را تاریخی کنند.
 
پاسخ ابراهیمی به شایعات
 
وی با اعلام اینکه خبر دستگیری اعضای شورای اسلامی شهر سرخرود تکذیب می شود، عنوان کرد: این افراد از اعضای نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان ها هستند و نمی توانند اقدامی انجام دهند.

این مسئول با اشاره به شایعه انفجار در یکی از شهرهای بابل تصریح کرد: این خبر کذب محض است و چیزی به نام انفجار در این شهرستان نداشتیم.

دبیر ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه خرید و فروش آرا در شهرهای مازندران صحت ندارد، افزود: تاکنون مستنداتی درباره تطمیع و خرید و فروش آرا در استان ارائه نشده است.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر در ساری بیان کرد: دو نفر که شائبه خرید و فروش رای درباره آنها وجود داشت در ساری دستگیر شدند اما هنوز تخلفات آنان در این زمینه محرز نشده و این افراد تحت نظر نیروی انتظامی هستند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران درباره عدم حضور نماینده برخی کاندیداها در شعب اخذ رای اظهار کرد: از دو هفته قبل به همه کاندیداها نامه نگاری شده تا نمایندگان خود را برای صندوق ها معرفی کنند و تاخیر در ارسال عکس و معرفی موجب شد در شهرستان بابلسر کاندیدایی نماینده نداشته باشد.

وی تصریح کرد: براساس اطلاعیه شماره 23 وزارت کشور حضور نمایندگان نامزدها با کارت صادره از هیات نظارت مجاز است و اینها می توانند تا زمان پایان شمارش و تنظیم صورتجلسه  در شعب حضور داشته باشند.

به گزارش ایسنا، ابراهیمی گفت: هیات های نظارت شهرستان ها باید با خودروهای دارای تصاویر کاندیداها برخورد کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین