کد خبر: ۳۵۲۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

هاشمی‌: جایگزینی برای آیت‌الله طبسی نمی‌بینم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شخصیت آیت الله طبسی گفت: ایشان مجاهد و مدیری بزرگ بود.
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه عیادت از تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان در بیمارستان امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مغز آیت الله طبسی آسیب جدی دیده است که امیدواریم عنایت خداوند شامل حال ایشان شود.

وی در مورد شخصیت آیت الله طبسی ادامه داد: ایشان پیش از انقلاب نیز شخصیتی بزرگ بود و در این مدت نیز مبارزی مجاهد و مدیری بزرگ بودند. آیت الله طبسی برای این استان و تشکیلات آستان قدس تلاش های زیادی کرده اند و من برای ایشان جایگزینی نمی بینم. غصه می خورم که جای ایشان خالی شود، صداقت، فداکاری و دانش ایشان مثال زدنی است.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه آیت الله طبسی اگر می خواست حق تولیت را استفاده کند میلیارد می شد، افزود: اما ایشان حاضر نبود، این کار را انجام دهد، آیت الله طبسی عاشق امام رضا (ع) و مشهد بود. ایشان یک سال از من کوچکتر بود و بنده فکر می کردم که تا بعد از من باشند و کار کنند اما مشهدی ها و انقلاب ستون بزرگی را از دست خواهند داد.

به گزارش ایسنا،وی با اشاره به روند درمانی آیت الله طبسی خاطرنشان کرد: پزشکان برای بهبود روند درمانی ایشان اقدامات زیادی انجام داده اند اما همچنان مغزشان دچار مشکل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین