کد خبر: ۳۵۶۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲

رمزگشایی از معمای کشف جسد فاسد دختر ۲۴ ساله در کنار اتوبان

پس از گذشت ماهها از کشف جسد فاسد دختر جوانی در کنار اتوبان با دستگیری مرد جوانی راز قتل دختر 24 ساله فاش شد.
آفتاب‌‌نیوز : چندماه قبل ماموران پلیس در جریان تماس یکی از شهروندان در جریان وجود جسدی فاسد در کنار اتوبان امام علی (ع) قرار گرفتند. با حضور ماموران مشخص شد جسد متعلق به یک زن است اما به علت فاسد شدن جسد امکان شناسایی او وجود ندارد.

به گزارش میزان، با دستور بازپرس جنایی جسد برای شناسایی هویت و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. با گذشت چند روز از کشف جسد سرانجام تیم جنایی با انگشت نگاری توانستند هویت جسد به نام نسترن 24 ساله را کشف کنند. با به دست آمدن هویت او مشخص شد نسترن دارای سابقه کیفری است.

با شناسایی خانواده نسترن آنها مدعی شدند او با پسر جوانی به نام مجید ارتباط داشته است. با به دست آمدن این سرنخ تحقیقات برای شناسایی پسر جوان به عنوان تنها سرنخ ماجرا آغاز شد اما ماموران متوجه شدند او متواری شده است.

سرانجام پس از چند ماه شب گذشته مجید به عنوان مظنون اصلی جنایت دستگیر شد. صبح امروز با انتقال پسر جوان به دادسرای امور جنایی تحقیقات از او آغاز شد.

متهم به قتل در بازجویی ها گفت:روز حادثه نسترن به خانه ام آمده بود. چند ساعت بعد او هروئین مصرف کرد و حالش بد شد. دستپاچه شده بودم تا اینکه با دوستش تماس گرفتم و او مدعی شد به دختر جوان آبلیمو تزریق کنم. من نیز چند سی سی آبلیمو به او تزریق کردم اما نسترن جانش را از دست داد.

متهم به قتل اضافه کرد: بعد از مرگ دختر جوان از ترس جسدش را به حاشیه اتوبان امام علی برده و رها کردم. سپس از ترس دستگیری به شهری دیگر متواری شدم. دو روز قبل به تهران آمدم که ماموران دستگیرم کردند.

با اعترافات پسر قاتل او با دستور سعید احمدبیگی بازپرس ویژه قتل تهران بازداشت و برای تحقیقات بیشتر و بازسازی صحنه جنایت در اختیار کار آگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین