کد خبر: ۳۵۷۸۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
فرمانده پلیس راه شرق استان تهران:

ترافیک محور هراز سنگین است/ هراز یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران از یک‌طرفه شدن محور هراز از ساعت یک بامداد روز جمعه خبر داد و گفت: بار ترافیکی در محور هراز سنگین اما روان است.
آفتاب‌‌نیوز :
سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز اظهار داشت: از بامداد روز جمعه بر اساس پیش‌بینی‌های در نظر گرفته شده، تردد خودروها از سمت رودهن به آب‌اسک ممنوع شد.

وی ادامه داد: اکنون ترافیک در محور هراز سنگین اما روان است؛ حادثه خاصی در این محور رخ نداده است و هیچ گره ترافیکی در این محور وجود ندارد.

محبی تصریح کرد: محور هراز از ساعت 19 روز پنجشنبه با تردد زیادی مواجه بود و اکنون با بار ترافیکی سنگین و روان در این محور مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: ممنوعیت ترافیکی در محور فیروزکوه در خصوص تردد تریلر و کامیون همچنان تا ظهر روز یکشنبه، 15 فروردین‌ماه ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران تأکید کرد: برای روز پایانی تعطیلات نوروزی از ساعت یک بامداد روز جمعه محور هراز را یک‌طرفه کردیم و توصیه ما این است که رانندگان در زمان رانندگی به جلو دقت داشته باشند و با سرعت مطمئنه و توجه به علائم راهنمایی و رانندگی مسیر خود را ادامه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین