کد خبر: ۳۶۲۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

برتری سه گله استقلال برابر فولاد در نیمه اول

استقلال با سه گل موفق شد در نیمه نخست تیم فولاد را شکست دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های استقلال و فولاد از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در پایان نیمه نخست با برتری سه بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید. برای استقلال امید ابراهیمی در دقیقه 8، بهنام برزای در دقیقه 13 و جابر انصاری در دقیقه 35 گلزنی کردند.

در این نیمه استقلالی‌ها بازی را تهاجمی آغاز کردند و خیلی سریع به گل رسیدند. کار خوب شهباززاده با پاس به عقب جابر انصاری همراه شد تا امید ابراهیمی با یک شوت سنگین در دقیقه هشتم دروازه تیم فولاد را باز کند. تنها 5 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 13 ارسال یک توپ بلند برای بهنام برزای، او را در موقعیت سرزنی قرار داد و او با یک ضربه سر دقیقه گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار دو تیم به حملات جسته و گریخته‌ای دست زدند اما تلاش‌های آنها نتیجه بخش نبود و تهدید جدی‌ای روی دروازه دو تیم رخ نداد تا اینکه در دقیقه 35 پاس به موقع شهباززاده به جابر انصاری، این بازیکن را در موقعیت شوتزنی خوبی قرار داد و شوت این بازیکن از میان پاهای مهرداد طهماسبی به گل سوم استقلال تبدیل شد.

به گزارش ایسنا، در دقیقه 38 این دیدار ارسال یک کرنر برای تیم فولاد با ضربه سر مساریچ همراه شد و واکنش دیدنی رحمتی مانع از فروپاشی دروازه استقلال شد.

تنها یک دقیقه بعد از این فرصت پاس عرضی خوبی به بهنام برزای رسید و او می‌توانست در داخل محوطه جریمه فولاد گل چهارم بازی را هم بزند اما ضربه آرام او را طهماسبی به راحتی در آغوش گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین