کد خبر: ۳۶۴۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
نیمه نهایی لیگ اروپا؛

پیروزی شیرین ویارئال مقابل لیورپول/تساوی پرگل سویا در زمین شاختار

دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ فوتبال اروپا با پیروزی شیرین ویارئال برابر لیورپول و تساوی پرگل سویا در خانه شاختار دونتسک همراه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ فوتبال اروپا از ساعت ۲۳:۳۵ روز پنجشنبه برگزار شد که طی آن در یکی از دیدارها تیم ویارئال با حساب یک بر صفر لیورپول را شکست داد و شاختار دونتسک اوکراین برابر سویا اسپانیا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

تیم های ویارئال و لیورپول جدال خود را به میزبانی زیردریایی ها در ورزشگاه ال مادریگال برگزار کردند. در نیمه نخست این بازی تیم ویارئال بهتر از حریف ظاهر شد اما در وقت دوم شاگردان یورگن کلوپ بخصوص در ضد حملات خطرساز شدند و حتی یک بار تیر دروازه ویارئال را به لرزه در آوردند.

در دقایق پایانی این بازی ویارئال فشار را بیشتر کرد و سرانجام در دقیقه ۹۲ بود که آدریان لوپز دروازه حریف را باز کرد تا یورگن کلوپ و شاگردانش با دست خالی زمین را ترک کنند.

تیم شگفت انگیز شاختار دونتسک نیز در ورزشگاه خانگی خود برابر سویا، مدافع قهرمانی با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد تا سویا در بازی برگشت با یک تساوی بدون گل و حتی یک بر یک برای سومین سال متوالی بتواند راهی فینال این جام شود.

به گزارش مهر، ابتدا ویتولو در دقیقه ۶ سویا را پیش انداخت اما شاختار که با حمایت هوادارانش دست به حملات زیادی زده بود دو بار توسط مارلوس (۲۳) و تاراس استفاننکو (۳۶) به گل دست یافت تا نیمه نخست را ۲ بر یک پیش بیفتد. در نیمه دوم سویا فشار را زیاد کرد سرانجام در دقیقه ۸۲ توسط کوین گامیرو از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند تا با شادمانی این بازی را به پایان برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین