کد خبر: ۳۶۷۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳

قرار بازداشت محمدعلی طاهری تمدید شد

وکیل مدافع محمدعلی طاهری سرکرده عرفان حلقه که پیشتر دیوان عالی کشور به حکم اعدامش نقص گرفته می‌گوید دادسرای امنیت دوباره قرار بازداشت طاهری را تمدید کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 سیدمحمود علیزاده طباطبایی درباره آخرین وضعیت پرونده طاهری اظهار کرد: 18 اردیبهشت امسال، شعبه بازپرسی دادسرای امنیت، دوباره قرار بازداشت را تمدید کرد که نسبت به این مسئله اعتراض کردیم اما در شعبه 15 دادگاه انقلاب، اعتراض ما رد شد.

وکیل مدافع طاهری با بیان اینکه پنج سال حبس موکلش بهمن سال گذشته پایان یافته است افزود: موکلم برای اینکه قرار بازداشتش به وثیقه تبدیل شود، مبلغ رد مال یعنی حدود 906 میلیون تومان را پرداخت کرد اما قرار بازداشت وی تبدیل نشد.

علیزاده‌طباطبایی یادآور شد: پرونده موکل پس از نقص دیوان عالی کشور به حکم اعدام، به دادسرا بازگشته است.

به گزارش تسنیم،وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا نسبت به حکم صادره برای احسان مازندرانی و داود اسدی دو تن از متهمان امنیتی که از سوی شعبه 28 دادگاه انقلاب به ترتیب به هفت و پنج سال حبس محکوم شده‌اند، اعتراض کرده است یا خیر گفت: قطعاً نسبت به این حکم اعتراض می‌کنیم اما تا 27 اردیبهشت فرصت داریم و هنوز لایحه فرجام‌خواهی خود را تقدیم دادگاه نکرده‌ایم.

علیزاده طباطبایی که وکالت محسن مهاجرانی را نیز بر عهده دارد درباره آخرین وضعیت پرونده دکل نفتی نیز گفت: پرونده هنوز به دادگاه ارسال نشده و اتفاق خاصی نیفتاده است. البته آقای ط که اخیراً بازداشت شده بود با تودیع وثیقه آزاد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین