کد خبر: ۳۶۸۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

ترامپ به آمریکایی‌ها درباره وقوع "11 سپتامبر 2" هشدار داد

ترامپ می گوید: حمله‌ جدید به آمریکا به دست مهاجرانی رخ می‌دهد که با تلفن‌های همراهی که توسط داعش تامین شده‌اند، وارد آمریکا می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز : آخرین نامزد باقیمانده جمهوری‌خواهان آمریکا در کارزار انتخاباتی نسبت به وقوع حمله‌ای در سطح حملات 11 سپتامبر به آمریکا هشدار داد و گفت این حمله‌ به دست مهاجرانی رخ می‌دهد که با تلفن‌های همراهی که توسط داعش تامین شده‌اند، وارد آمریکا می‌شوند.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه آمریکا در مصاحبه با رادیو "گرین لاین" در پاسخ به این سوال که "آیا به اعتقاد وی حمله‌ای تمام عیار در خاک آمریکا انجام می‌شود تا آمریکایی‌ها نسبت به امنیت مرزی هوشیار شوند یا خیر" گفت:‌ "البته که به چنین امری اعتقاد دارم. اتفاقات بد رخ خواهد داد؛ اتفاقات بد بسیاری رخ می‌دهد. حملاتی انجام می‌شود که شما اصلا باور نمی‌کنید. حملات به دست افرادی انجام می‌شود که در حال ورود به کشورمان هستند و من هیچ تردیدی ندارم."

به گفته ترامپ، مهاجران با تلفن‌های همراهی به آمریکا می‌آیند که زرق و برق پرچم داعش را دارد و سازمان تروریستی داعش قبض‌ تلفن‌های آنها را پرداخت می‌کند. وی گفت: منظور من این است که آنها تلفن همراه دارند. آنها پول ندارند ولی تلفن دارند. چه کسی ماهیانه پول آن را پرداخت می‌کند؟ روی تلفن‌های آنها پرچم داعش است. پس از آن انتظار دارید ما بگوییم، چقدر عالی است که آنها را به کشورمان راه دادیم؟

آخرین نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری نوامبر گفت که سیاست‌های مهاجرتی هیلاری کلینتون، نامزد پیشتاز دموکرات‌ها به چنین "خطراتی" ختم می‌شود. ترامپ گفت: کلینتون می‌خواهد سوری‌ها بریزند به کشور اما ما نمی‌دانیم آنها سوری هستند یا نه. ما اصلا ایده‌ای نداریم که آنها چه کسانی می‌توانند باشند چرا که بسیاری از آنها اوراق هویتی ندارند. اکثر آنها اوراق هویتی ندارند. حالا ببینید چه زمانی با این مساله مشکل پیدا می‌کنید.

ترامپ به اطلاعاتی که براساس آن چنین حمله قریب‌الوقوعی را پیش‌بینی کرده، اشاره‌ای نکرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین