کد خبر: ۳۷۲۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

پرونده بابک زنجانی در شعبه محرمانه دیوان عالی

وکیل بابک زنجانی با اشاره به اینکه پرونده موکلم در دیوان عالی در حال رسیدگی است،‌ گفت:‌ مسئولان دیوان شعبه رسیدگی کننده به پرونده را محرمانه‌ خوانده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : رسول کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی در خصوص رسیدگی به پرونده موکلش گفت: پس از  مراجعات متعدد به دیوان عالی کشور مشخص شد که پرونده موکلم جهت رسیدگی تعیین شعبه شده است و قضات دیوان در حال رسیدگی به پرونده هستند ولی شعبه مربوطه محرمانه بوده و نمی‌گویند کدام شعبه است.

به گزارش فارس، وی افزود: مسئولان دیوان عالی کشور اعلام کرده‌اند این اقدام از آن جهت است که قضات فارغ از حواشی و جو رسانه‌ای و سیاسی در آرامش به کار قضایی خود بپردازند.

کوهپایه‌زاده گفت: ما ضمن اعتماد به دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین ملجاء عدل و داد امیدواریم این محرمانه بودن برای شکات و مدعی‌العموم هم صادق باشد و اصل برابری و تناظر رعایت شود.

وی افزود: امیدوار هستم با عنایت به لایحه فرجام‌خواهی در اعتراضات و ایردات جدی و اساسی که در دادنامه بدوی وارد است و در نظر گرفتن صراحت قوانین و مقررات موضوعه و اصول دادرسی عادلانه کیفری دیوان عالی کشور همچون گذشته با حفط استقلال کامل و تأکید بر اجرای قوانین رأی عادلانه‌ای صادر نماید و همانطور که نباید حقی از بیت‌المال تضییع گردد حقوق شرعی و قانونی موکل نیز ملحوظ نظر قضایی قرار گیرد و از نقض قوانین و مقررات جلوگیری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین