کد خبر: ۳۷۲۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

زولبیا و بامیه گران شد

آفتاب‌‌نیوز : باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات نوشت: هر کیلو زولبیا و بامیه با کیفیت بالا برای واحد های درجه یک 11 هزار تومان، درجه دو 10 هزار و 500 تومان مصوب شد.

همه ساله در هیاهوی ماه مهمانی خدا قیمت برخی اقلام پرمصرف افزایش می یابد، در این میان بازار زولبیا و بامیه  نیز سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

در این راستا علی بهره مند رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات با اشاره به قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به آنکه اتحادیه قیمت 12 هزار و 800 تومانی را برای هر کیلو زولبیا و بامیه به کمیسیون پیشنهاد داده بود اما با این قیمت موافقت صورت نگرفت و در نهایت هر کیلو زولبیا و بامیه با کیفیت بالا برای واحد های درجه یک 11 هزار تومان، درجه دو 10 هزار و 500 تومان مصوب شد.

وی افزود: در راستای سلامتی  روزه داران از مصرف کنندگان تقاضا داریم زولبیا و بامیه را حتما از واحدهای پروانه کسب قنادی خریداری  کنند چرا که نظارت کافی بر کیفیت، قیمت و بهداشت این واحد ها صورت می گیرد .

بهره مند با اشاره به روند مقایسه هر کیلو زولبیا و بامیه در مقایسه با سال گذشته بیان کرد: سال گذشته هر کیلو زولبیا و بامیه به قیمت 9 هزار و 600 تومان به فروش می رسید که امسال با توجه به نرخ مصوب تعیین شده هر کیلو زولبیا 10 الی 12 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به رکود اقتصادی و کاهش تقاضا پیش بینی می شود که فروش زولبیا و بامیه در مقایسه به سال گذشته 10 الی 20 درصد کاهش یابد.

رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می شود در صورت هر گونه تخلف اعم از کیفیت، بهداشت و قیمت با اتحادیه به شماره 66944499 و یا واحد رسیدگی به شکایات 124 تماس بگیرند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
0
قرار بود چيزي گران نشود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین