کد خبر: ۳۷۵۶۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
فاضل میبدی در گفت‌و‌گو با «آفتاب‌نیوز»:

اصولگرایان به هفتم اسفند دیگری دچار خواهند شد

عضو شورای مرکزی جامعه محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از رفتار تخریبی مخالفان علیه دولت روحانی، گفت: چنین رفتارهایی در گروه مخالفان دولت آقای روحانی نشان‌دهنده فقدان اخلاق و عقلانیت است. این در حالی است که مخالفان دولت اگر می‌خواهند موفق باشند باید اعتماد مردم را جلب کنند و از اشتباهات خودشان در گذشته عبرت بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی-محمدتقی فاضل میبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «آفتاب‌نیوز» ضمن اشاره به جریان‌سازی تندروها علیه دولت روحانی، گفت‌: چنین رفتارهایی در گروه مخالفان دولت آقای روحانی نشان‌دهنده فقدان اخلاق و عقلانیت است. این در حالی است که مخالفان دولت اگر می خواهند موفق باشند باید اعتماد مردم را جلب کنند و از اشتباهات خودشان در گذشته عبرت بگیرند و خلاهای خود را جبران کنند. عقلانیت را به کار گرفته و اخلاق را سرمشق خود گذاشته و به جای نقد و انتقاد توهین و تخریب و اهانت را کنار بگذارند. اگر اعتراض و انتقادی دارند بهتر است آن را با منطق و مستدل طرح کنند.

به گزارش «آفتاب‌نیوز»، این عضو شورای مرکزی جامعه محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر حمایت مردم در انتخاب آینده از دولت روحانی، افزود: رفتار مخالفان را مردم می‌بینند و می‌دانند که اگر روحانی در جایی موفق نیست مسبب آن مخالفان او هستند. بدیهی است در چنین شرایطی عده‌ای هستند که موفقیت دولت و به دنبال آن پیروزی روحانی در اتخابات بعدی را  نمی‌خواهند. چون مشخصا دولت تنها بماند نمی‌تواند در برخی موضوعات کاری انجام دهد و این موضوع مادامی که قوه قضاییه و قوه مقننه دولت را همراهی نکند ادامه دارد.

او در ادامه ضعف اخلاقی بین تندروها را چنان دانست که باعث ایجاد اختلاف در اردوگاه اصولگرایی شده‌اند، افزود: آنان حتی چهره‌های خودی مثل آقای لاریجانی یا مطهری را قبول ندارند لذا باوجود چنین روندی که تندروها در جریان اصولگرایی ادامه می‌دهند در آینده مجددا جریان اصولگرایی شکست خواهد خورد.

به گفته فاضل میبدی، انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نمونه‌ای از این مساله بود که اختلافات درونی و نیز از دست دادن وجهه و شان بین مردم آنچنان برای اصولگرایان هزینه بر بود که چهره‌های به ظاهر معقول این جریان نتوانستند در مقابل چهره‌های نسبتا گمنام اصلاح‌طلب شانسی برای موفقیت داشته باشند و چهره‌هایی مثل آقای حداد با وجود آنهمه سابقه از مجلس حذف شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
3
7
100 / این مردم هستن که اینها را از ریل خارج خواهند کرد . درود بر آقای روحانی
پاسخ ها
آمحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
100% مال خداست
مردم هر درصدی باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
به همت همه مردم روحانی تنها نیست و حماسه دیگری رقم خواهد خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
2
انتخاب ۹۶ به همه دوباره نشان خواهیم داد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین