کد خبر: ۳۷۶۱۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

عکس/ ناصرالدین شاه جوان جلوی دوربین استادش

عکسی از ناصرالدین شاه جوان به سال ۱۸۵۲ میلادی که در مقابل دوربین فرانسیس کارلهیان عکاس فرانسوی نشسته است؛ کارلهیان عکاس فرانسوی در آغاز سلطنت ناصرالدین شاه به دعوت وی به ایران آمد تا به شاه عکاسی یاد بدهد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فرادید، عکسی از ناصرالدین شاه جوان به سال ۱۸۵۲ میلادی که در مقابل دوربین فرانسیس کارلهیان عکاس فرانسوی نشسته است؛ کارلهیان عکاس فرانسوی در آغاز سلطنت ناصرالدین شاه به دعوت وی به ایران آمد تا به شاه عکاسی یاد بدهد. وی چندی بعد در مدرسه دارالفنون مشغول به آموزش شد و شماری از عکاسان معروف دربار چون چون ابراهیم خان، آقا رضا عکاسباشی و عبدالله قاجار را آموزش داد.

عکس/ ناصرالدین شاه جوان جلوی دوربین استادش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Oman
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
3
خاندان ویرانگری بودند
مصطفی مرادی
|
Germany
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
2
بی کفایتی این شاه بی لیاقت، ایران رو از وجود مرد بلند فکر و دلسوزی محروم کرد که اگرفرصت داشت برنامه های خودش رو در ایران اجرا کنه ایران امروز اگر نگوییم از ژاپن جلوتر با اطمینان میتوان گفت عقب تر هم نمی بود. کشتن نا حق و ظالمانه ی امیر کبیر جگر هر ایرانی دلسوزی رو کباب میکنه تاریخ ایران سراسر پر شده از اسم مردان بزرگی که به جرم آینده نگری ودلسوزی برای ملت کشته ، تبعید زندانی و حصر شده اند ملتی که بیدار باشه اجازه تکرار تاریخ رو نمیده.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین