کد خبر: ۳۷۶۱۷۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با «آفتاب‌نیوز»:

تلاش‌ تندروها بی‌نتیجه است/ اصولگرایان چهره‌ای برای رقابت با روحانی ندارند

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم انتخابات خرداد 96 را چنین پیش‌بینی کرد که «بر این باورم که دولت روحانی 2 دوره‌ای خواهد شد. چون جریان رقیب‌، چهره‌ای در حد و اندازه‌ای ندارد که بتواند با روحانی رقابت کند و همین‌طور اصلاح‌طلبان که بنای رقابت با روحانی نداشته و از او حمایت می‌کنند. لذا تلاش‌های تندروها برای حذف و تخریب روحانی بی‌اثر خواهد بود چون برای حذف یک مساله شما نیازمند یک جانشین خواهید بود که اصولگرایان چنین جانشینی ندارند.»
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- محمدتقی فاضل میبدی در گفت‌وگو با خبرگزاری «آفتاب‌نیوز» تحقق وعده‌های روحانی را یکی از اولویت‌های دولت تلاش‌ تندروها بی‌نتیجه است/ اصولگرایان چهره‌ای برای رقابت با روحانی ندارندیازدهم در سال پایانی برشمرد و‌ گفت‌: آقای روحانی چون یک‌سری از مسائل را در ایام انتخابات به مردم وعده کردند‌، این توقع ایجاد شده که آن مسائل عملیاتی شوند. به هرحال مردم توقع دارند و اگر اصلا دولت صحبتی در این خصوص نکرده بود بالطبع مردم هم انتظاری نداشتند. پس چه بهتر دولت در این خصوص کاری انجام بدهد و یا چنانچه تلاش‌هایش بی‌ثمر بوده به مردم توضیح دهد که چرا وعده‌های انتخاباتی هنوز محقق نشده است.

به گزارش «آفتاب‌‌نیوز»، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی تواند برخی مسائل را در کشور عملیاتی کند، افزود: در کشور ما با وجود اینکه دولت نهادی است که بیشترین رای مستقیم مردم را دارد ولی از قدرت چندانی برخوردار نیست. برخی امور دولت به قوه قضاییه مربوط می شود، برخی امور به مجلس و قوانین آن بر می گردد. بنابراین لازم است که به این نکات توجه شود.

او با اشاره به جریان‌سازی مخالفان دولت، تصریح کرد: دولت در این خصوص باید با جدیت وارد شود. اگر جریان‌سازی‌ها در حد رسانه و بازی چند روزنامه و رسانه به‌خصوص بود که در حد و شان دولت نیست مستقیماً ورود کند و می‌تواند با شکایتی مساله را از مجرای حقوقی دنبال کند. اما اگر این تخریب‌ها و جریان‌سازی در سطح کلان بود و یا مسبب تعویق در برخی وعده‌های انتخاباتی یا همین‌طور مخدوش‌کردن برنامه‌های دولت بود‌، لازم است که دولت صریحا واکنش نشان دهد.

فاضل میبدی در پایان انتخابات خرداد 96 را چنین پیش‌بینی کرد که «بر این باورم که دولت روحانی 2 دوره‌ای خواهد شد. چون جریان رقیب‌، چهره‌ای در حد و اندازه‌ای ندارد که بتواند با روحانی رقابت کند و همین‌طور اصلاح‌طلبان که بنای رقابت با روحانی نداشته و از او حمایت می‌کنند. لذا تلاش‌های تندروها برای حذف و تخریب روحانی بی‌اثر خواهد بود چون برای حذف یک مساله شما نیازمند یک جانشین خواهید بود که اصولگرایان چنین جانشینی ندارند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Australia
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
6
14
اتفاقا هر چه دلواپسان بر علیه دولت تبلیغ کنند مردم به دولت بیشتر اطمینان می کنند چرا که ملت دلواپسان را کاملا شناخته اند و دیگر حنای دلواپسی رنگ ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
5
8
در همان حدی که دارد بفرمایید چکار کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
3
7
يه سوال واسه چي وعده داد اونم تو صد روز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
7
6
اصوالگرایان بله ولی روحانی در برابر احمدی نژاد سه هیچ میبازه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
9
4
روحانی بای بای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
3
4
جالبه که نیروهای منتظری معزول نگران سقوط روحانی شده اند.
حسین
|
United States of America
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
1
1
سلام.

رای هرکدام از چهره هاشون در انتخاباتهای مختلف(اقایان جلیلی فالیباف حدادعادل ابوترابی فرد توکلی و...) خود گواه این موضوع است که اصولگرایان با کبودچهر ه مردمی دچارند

پس اصولگرایان هم به حمایت اقای روحانی میاند تا از معرکه عقب نیافتند تا سهم خواهی در دولت اینده را بدست اورند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین