کد خبر: ۳۷۶۹۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

2 محیط بان هرمزگان توسط شکارچیان کشته شدند

دو محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان در منطقه حفاظت شده گنو به ضرب گلوله شکارچی یا شکارچیان شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیرکل حفاطت محیط زیست هرمرگان پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن تایید این خبر اسامی محیط بانان کشته شده را محمد دهقانی و پرویز هرمزی اعلام کرد.

مجید وفادار افزود:این افراد حدود ساعت 9صبح پنجشنبه عازم منطقه گنو شده اند که بر اساس گزارش دریافتی حدود ساعت 12ظهر در درگیری با شکارچیان در شکارگاه تنگه گچ و سیاتک گنو کشته شده اند.

وی ادامه داد:به دلیل سخت گذر (صعب العبور)بودن منطقه، هنوز پیکر کشته شدگان انتقال یابد و نیروی انتطامی نیز برای بررسی موضوع در منطقه مستقر شده است.

به گفته وفادار ،محمد دهقانی 35ساله از نیروهای پیمانی با 12سال سابقه کار و پرویز هرمزی نیز 54 ساله از نیروهای قراردادی با 23سال سابقه خدمت بوده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
14
چرا کشته؟
اینها در حین ماموریت وحفظ محیط زیست مملکتمون جونشون رو ازدست دادند
شهادت این دوعزیز تسلیت باد
هرمزگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
روحشون شاد.خدا به خانواده شون صبر بده. واقعا متاسفم واسه آدمهایی که کشتن واسه شون شده تفریح. و متاسفم واسه مسئولین که از پرسنل زحمت کش و جان برکف محیط بانی حمایت قاطع نمیکنند.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
بهترین روش خوداری از ایجاد درگیری لفظی و فیزیکی - فیلمبرداری بصورت مخفی ومعرفی افراد حاضر در محل حفاظت شده به دادگاه محلی جهت محاکمه و اعما ل قانون . برخی از افراد ناآگاه اظهار می دارند که به محیط بان مجوز تیر به دهندیعنی مجوز کشتن این عمل بدتر از اقدام شکارچیان است چرا که اگر محیط بان حتی برای خلاصی از این امربه پای شکاری تیری شلیک کند مثلما در ناحیه کوهستانی در بین راه جان خودرا براثر خون ریزی ازدست خواهد دادخلاصه هر دو عمل اقدام خوبی نیست باید آگاه سازی کردو شکار را بایستی سرو سامان دادو این در دنیار معمول است 0
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین