کد خبر: ۳۸۰۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا تا فردا ادامه خواهد داشت

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت:آتش سوزی مخزن ٢٠٠١C در صورت موفق نبودن عملیات ضربتی مشترک، با توجه به میزان محتویات مخزن تا فردا صبح ادامه می یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
عادل نژاد سلیم روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با شبکه خبر با بیان اینکه امیدواریم عملیات مشترک ضربتی اطفای حریق با موفقیت به پایان برسد، تصریح کرد:در غیر اینصورت با توجه به حجم مواد باقیمانده در مخزن باید تا سوختن کامل مواد صبر کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به میزان محتویات مخزن ٢٠٠١C اگر مشکل خاصی ایجاد نشود تا فردا صبح این مواد سوخته و آتش پایان می گیرد، درباره عملیات ضربتی اطفای حریق افزود:عملیات از طریق هوا و زمین در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ادامه داد: تانکرهای فوم و آب اقدام به خاموش کردن آتش از چهار جهت شمال، جنوب، شرق و غرب کرده اند همچنین هلی کوپترها از هوا در حال انجام عملیات هستند.

نژاد سلیم تاکید کرد: شرایط کاملا تحت کنترل هست و از دیشب مخازن اطراف مخزن ٢٠٠١C که در حال آتش بوده تخلیه شده و در ایمنی کامل هستند.

عملیات ضربتی اطفای حریق در پتروشیمی بوعلی سینا بندر ماهشهر بعداز ظهر امروز جمعه ١٨ تیرماه آغاز شد، پتروشیمی بوعلی سینا چهارشنبه ١٦ تیرماه دچار حریق شد و تلاش برای خاموش کردن آن ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین