کد خبر: ۳۸۰۸۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

حداد عادل: برای معرفی یک چهره در انتخابات ریاست جمهوری به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

دولت باید از خودش سوال کند که چه مشکلی وجود داشته که چنین پدیده زشتی به وجود آمده است، این را باید سه قوه بررسی کند و با جناحی کردن و فرافکنی و اقدامات توجیهی این مساله حل نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم گفت: هنوز به یک جمع‌بندی مشخص برای معرفی یک چهره واحد در انتخابات ریاست جمهوری نرسیده‌ایم ولی بررسی‌ها ادامه دارد.

به گزارش ایسنا،  غلامعلی حدادعادل ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص اقدامات اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، اظهار کرد: مساله انتخابات ریاست جمهوری یک آزمون مهم و یک ایستگاه حساس سیاسی است.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اصولگرایان تلاش می‌کنند در این انتخابات به وظیفه‌شان نسبت به انقلاب عمل کنند، اما هنوز به یک جمع‌بندی مشخص برای معرفی چهره واحد در انتخابات نرسیده‌ایم ولی بررسی‌ها ادامه دارد و باید منتظر نتیجه باشیم.

وی گفت: تجربه وحدتی که اصولگرایان در انتخابات سال 94 داشتند اگرچه به پیروزی منتهی نشد ولی خود رسیدن به وحدت  برای ما یک تجربه بود.امیدواریم این تجربه در انتخابات سال آینده به اصولگرایان کمک کند.

حداد عادل در خصوص فیش‌های حقوقی نجومی نیز خاطرنشان کرد: بهترین راه برای حل این مساله شفاف‌بودن و برخورد جدی است، البته نه فقط با کسانی که این حقوق‌ها را می‌گیرند بلکه باید ریشه‌های این پدیده مشخص شود.

نماینده پیشین مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید از خودش سوال کند که چه مشکلی وجود داشته که چنین پدیده زشتی به وجود آمده است، این را باید سه قوه بررسی کند و با جناحی کردن و فرافکنی و اقدامات توجیهی این مساله حل نمی‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
شمارش معكوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
2
زياد زحمت نكشيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
0
خودت زحمتشو قبول کن
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
0
آقا سلام دلمون تنگ شده بود. حتما انشاالله به یه جمع بندی توووووپپپپپ که رسیدید به ما خبر بدید. ما حتما در این زمینه مذایقه و دریغ نخواهیم کرد و به نماینده شما رای خواهیم داد. چرا که همه ملت ایران دلشان برای دوره ریاست جمهوری نمایندگان شما تنگ شده است. می تونید آقای دکتر رو مجددا انتخاب و معرفی کنید تا دوباره انشالله رای بیاورند و رکوردهای جدیدی در عرصه مدیریت جهانی اختلاس و ... در دوره تحت مدیریت شان ثبت شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین