کد خبر: ۳۸۰۹۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۲

آخرین جزئیات وصیت‌نامه نوجوان ۱۳ ساله

جزئیات وصیت‌نامه نوجوان ۱۳ ساله‌ای که امروز عصر خود را حلق‌آویز کرد منتشر شد.
آفتاب‌‌نیوز : آخرین بررسی‌ها از حادثه عصر امروز در خیابان سبلان حکایت از آن دارد که نوجوان 13 ساله به نام رضا به دلیل مسائل درسی به زندگی خود پایان داده است.

به گزارش فارس، یک منبع مطلع از وصیت‌نامه این متوفی گفت: رضا در وصیت‌نامه‌اش نوشته است که کسی مقصر وقوع این حادثه نیست و خودش این تصمیم را گرفته است.

این منبع مطلع گفت:‌ مادر این نوجوان در اولین اظهاراتش مدعی شده است که رضا در امتحانات پایانی سال تحصیلی در 2 درس تجدید شده و نمره قبولی نیاورده است و همین امر باعث ناراحتی وی بوده که منجر به این اقدامش شده است.

عصر امروز مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک حادثه منجر به فوت در خیابان سبلان، خیابان داودآبادی با خبر شدند. مأموران با حضور در صحنه دریافتند نوجوانی 13 ساله در اتاقش خود را حلق‌آویز کرده است.

این در حالی است که برخی از مسئولان سازمان‌های امدادی مدعی شدند این فرد 30 سال سن داشته است که بررسی‌های تکمیلی حکایت از آن دارد که این نوجوان قطعاً 13 سال سن داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
3
خودکشی کودکانه با وصیت....... و همچنان هزاران افسوس...
دریغ از یک کنکاش روانشناسی دلسوزانه از رفتارهای نابهنجار اجتماعی در نسل واخورده جوان و نوجوان امروز...
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
1
1
با سلام این اقدامات نتیجه فشار والدین به کودکان برای درس خواندن می باشد
سید محسن 1089
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
1
یقینا اگر بستر خانواده نرمال باشد زندگی یک نوجوان به مرحله ای نمیرسد که یک جرقه باعث آتشفشانی در زندگیش شود و با Hن سن کم کاری کند که بسیاری در بزرگرسالی جرات آن کار را ندارند ( خودکشی ) ، مثالی عرض کنم : در خانواده ای آشفته ( روابط سرد یا تیره ، کشمکش و .. ) با نحوه درس خواندن فرزند به گونه ای برخورد میشود که اولا نتیجه آن افت تحصیلی خواهد بود و پس از ان نیز به شدت دچار عذاب وجدان خواهد شد چرا که والدین او سخنانی بر زبان آورده اند که حس عذاب وجدان در او به صورت غیر طبیعی رشد و پرورش یافته است ( مثلا با این نوع جملات : این همه برای تو زحمت میکشیم ولی تجدید شدی و و و ) خلاصه در یک خانواده نرمال با فرض عدم موفقیت در تحصیل ( تجدید ) هیچ وقت به خودکشی نمی انجامد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین