کد خبر: ۳۸۱۱۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

پرونده شیر سلاخی شده در حال پیگیری است/ شیر بومی ایران نیست

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: پرونده شیر سلاخی شده در مرحله قضایی در حال پیگیری است و به دنبال شناسایی سایر متهمان آن هستیم.
آفتاب‌‌نیوز : ابوالفضل شعبانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کشف یک قطعه پوست شیر در خیابان خواجه‌ربیع مشهد، اظهار کرد: اکنون پرونده مفتوح است و در مراحل قضایی مورد بررسی قرار گرفته و به دنبال شناسایی دیگر متهمان این پرونده هستیم.

پرونده شیر سلاخی شده در حال پیگیری است/ شیر بومی ایران نیست
وی ادامه داد: روز گذشته طبق گزارشات مردمی مبنی‌‌‎ بر مشاهده یک قطعه پوست شیر سلاخی شده در خانه فردی در خیابان خواجه‌ربیع بلافاصله جهت بررسی صحت موضوع اقدام کرده‌ایم که پس از تائید با دستور قضایی وارد عمل  و پس از ورود به منزل متهم را که مردی میانسال بود، دستگیر شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تصریح کرد: متهم ادعا کرده که پوست شیر را برای شخصی دیگری نگهداری می‌کرده و مالک آن نیست.

شعبانی با بیان اینکه از مرگ شیر حدود 10 روز می‌گذرد، خاطرنشان کرد: این شیر بومی ایران نیست  و برای تعیین نژاد نیازمند تحقیقات و بررسی بیشتری است.

وی با اشاره به صدور حکم برای متخلفان این پرونده، عنوان کرد: برای شکار و صید غیرمجاز در کشور سه سال زندانی در نظر گرفته شده، اما در این پرونده به دلیل اینکه شیر جزء گونه‌های بین‌المللی محسوب می‌شود جرائم به ‌خصوصی در قوانین برای آن تعریف شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی یادآور شد: جزئیات بیشتر پرونده پس از تحقیقات بیشتر در مراجع قضایی و انتظامی به مراتب اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شدهرخ شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
تورا به خدا پیگیری کنید عده ای افراد بی رحم حیات وحش ایران را نابود کردند چند سال پیش به دریاچه ی هفت برم نزدیک شیرا هست رفته بودیم شب اکثرا با تور لابستر نوعی خرچنگ هست در فصل تخم ریزی می گرفتند وان قدر ان ها را در افتاب می گذاشتند تابمیرند ویا زنده به سیخ می کشیدند وروی اتش کباب می کردند هرسال همین طور هست وتعدادان ها هرسال کمتر وکمتر می شود اگر مسولان می خوانند این را هم پیگیری کنید شیراز زنگ بزنی مراجعه کنی رسیدگی نمی کنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین