کد خبر: ۳۸۲۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

ترامپ رسما نامزد حزب جمهوری‌خواه شد

دونالد ترامپ میلیاردر اهل نیویورک روز سه شنبه در جریان گردهمایی ملی حزب جمهوری خواه در شهر کلیولند ایالت اوهایو رسما نامزدی حزب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
شمارش آرای نمایندگان حزبی برای ساعاتی ادامه داشت تا اینکه رای نمایندگان ایالت نیویورک او را به حد نصاب لازم رساند.دونالد ترامپ رسما نامزد حزب جمهوری خواه شد

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از بی بی سی، نامزدی او در روز پنجشنبه زمانی که طی یک سخنرانی آن را بپذیرد، رسمیت خواهد یافت.

ترامپ در توییتر نوشت:‌ "نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده افتخار خیلی بزرگی است. من سخت کار خواهم کرد و هرگز شما را مایوس نخواهم کرد. اول آمریکا!"

ایوانکا ترامپ دختر او پس از این رای گیری گفت:‌ "باورنکردنی است، سورئال است، به پدرم افتخار می‌کنم."

پسرش هم آن را "یکی از غیرواقعی‌ترین لحظات زندگی" توصیف کرد و نامزدی پدرش را "تاریخی" خواند.

او گفت:‌ "این یک جنبش واقعی است، او یک آدم واقعی است که از عهده کار برآمده و می‌خواهد آن را در خدمت کشور قرار دهد."

این رای گیری در دومین روز گردهمایی ملی جمهوری خواهان انجام می‌شود.

آخرین تلاش نمایندگان (معتمدین ایالتی) مخالف ترامپ برای رای دادن به کسی غیر از او روز دوشنبه ناکام ماند.

دونالد ترامپ ششمین نامزد ملی حزب جمهوری خواه در انتخابات سراسری از ایالت نیویورک است. کالیفرنیا و اوهایو هر کدام پنج نامزد در انتخابات سراسری داشته اند. این حزب در سال ۱۸۵۴ تشکیل شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
2
کاش یک جمهوری خواه رئیس جمهور بعدی آمریکا باشد

ایران و آمریکا بعد از انقلاب اسلامی ایران در سال 1357، چالشهای منطقه ای و فرامنطقه ای زیادی باهم داشته اند و از این رو کشور آمریکا یا ایران را تحریم کرده و یا بر علیه کشور جنگ به راه انداخته است. همگی این عوامل بر روی رشد اقتصادی ایران تاثیر داشته اند. اما در این بین حکومت جمهوری خواهان در آمریکا برای اقتصاد ما خوش یمن تر بوده است. بر اساس آمار بانک مرکزی ایران، رشد اقتصاد ایران در دولت دموکرات کارتر برابر با 16.34- درصد، دولتهای جمهوریخواه ریگان و بوش پدر برابر با 3.5 درصد، دولت دموکرات کلینتون برابر با 2.36، دولت جمهوری خواه بوش پسر برابر با 5.5 و دولت دموکرات اوباما برابر با 1.05 درصد بوده است. از این رو به طور متوسط رشد اقتصادی ایران در دوران ریاست جمهوری خواهان در آمریکا برابر با 4.5+ درصد و در دوران دموکراتها برابر با 4.3- درصد بوده است. به نظر در این میان دموکرات ها زیان بیشتری رسانده اند، پس ای کاش یک حمهوری خواه رئیس جمهور بعدی آمریکا باشد...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین