کد خبر: ۳۸۶۸۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

حمله همسر حنیف عمران‌زاده به رحمتی

پس از باخت استقلال به صنعت نفت، همسر حنیف عمران زاده در پیج شخصی‌اش به کاپیتان استقلال حمله کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : شب گذشته استقلال در دومین بازی پیاپی مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورد تا منصوریان از سه بازی تنها یک امتیاز کسب کند. پس از این بازی همسر حنیف عمران‌زاده به رحمتی و البته منصوریان حمله کرده است. حنیف پس از سالها حضور در استقلال توسط منصوریان در لیست مازاد قرار گرفت. عمران زاده پس از خداحافظی نکونام در پیامی طعنه ای به رحمتی زد و برنگشتن کاپیتان پیشین تیم ملی را منوط به حضور رحمتی دانسته بود.

به گزارش خبرآنلاین، همسر حنیف در اینستاگرام خود نوشت: کاپیتان استقلال به همراه آقای ... ساعت ها درباره ضعف خط دفاعی صحبت می کردند و در گوش منصوریان خواندند که حنیف را باید از تیم کنار بگذارند که با مخالفت آقای افشارزاده قرار گرفت اما از خیلی وقت پیش تصمیم گرفتند چنین تصمیمی بگیرند. تیم نفت دو حمله کرد و دو گل زد و گرانترین دروازه بان تاریخ ایران حتی نتوانست یک توپ در این بازی بگیرد و حتی مسیر پنالتی را هم مثل جام حذفی نتوانست درست تشخیص دهد. آنها تیم را خراب کردند و پیداست که ضعف تیم حنیف، وحید و آرش بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
منصوریان عزیز با این ادعای با اون خرید های ملیاردی بازم باخت دنبالته ترکیبتو عوض کن یا این که خودت
آبی جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
با اینکه منصوریان را خیلی خیلی زیاد دوست دارم ولی در حد استقلال نیست .من که دارم سکته میکنم .استقلال مربی باکلاس بین المللی می خواهد .پرسپولیس اگر 5تا باخت پشت سرهم هم اورد باز تماشاگراش نگران نیستند چون برانکو را دارد .چارسال همه دیدند چکار کرد /امسال قهرمانه شک ندارم .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین