کد خبر: ۳۸۷۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

زمان صدور حکم پرونده سفارت عربستان

وکیل مدافع تعدادی از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان گفت: دادگاه به ما اعلام کرده است که ظرف یک هفته آینده رای صادر می شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مهر، نریمانی در خصوص آخرین وضعیت پرونده رسیدگی به تعرض به سفارت عربستان گفت: با پیگیری هایی که داشتیم، دادگاه به ما اعلام کرد که ظرف یک هفته آینده رای را صادر می کند.
 
وی با اشاره به تعیین وقت نظارت گفت: دادگاه هفته اول شهریور را به عنوان تعیین وقت نظارت انتخاب کرده است اما این به این دلیل است که پرونده به دست فراموشی سپرده نشود و رای دادگاه تا قبل از زمان تعیین وقت نظارت، صادر می شود.
 
وکیل مدافع تعدادی از متهمان تعرض به سفارت عربستان افزود: وقت تعیین شده به معنای وقت رسیدگی نیست و منتظر صدور رای در روزهای آینده هستیم.
 
نریمانی در خصوص اخذ استعلام دادگاه از وزارتخانه های کشور و امور خارجه گفت: دادگاه با اخذ استعلام جدید از این وزارتخانه ها موافقت نکرد و به گزارش های اولیه این نهادها در آغاز رسیدگی بسنده کرده است.
 
پیش از این عباس پوریانی، رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفته بود: اینطور نیست که در همه پرونده ها و ظرف مهلت قانونی رای صادر شود بلکه ممکن است برای پرونده یک کار حقوقی پیش بیاد که قاضی باید به آن رسیدگی کند و در وقت نظارت و صدور رای تجدیدی اعمال شود.
 
در ۲۸ و ۲۹ تیر ۹۵ بود که دو جلسه رسیدگی به اتهامات متعرضان به سفارت عربستان در شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی فرشید دهقانی برگزار و ۲۱ متهم تفهیم اتهام شده و دفاعیات آنها نیز اخذ شد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین