کد خبر: ۳۸۹۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
انتقاد از ممانعت در اجرای قانون برگزاری کنسرت‌های موسیقی در مشهد

مشهد جزیره‌ای جدا از ایران نیست/مسئولان مشکل کنسرت‌ها در خراسان را حل کنند

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مشهد جزیره‌ای جدا از ایران نیست گفت: مسئولان نه از طریق تریبون‌ها بلکه با همفکری دنبال روشن کردن تکلیف کنسرت‌ها باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- سید رضا اکرمی در گفت‌و‌گو با آفتاب‌نیوز با بیان اینکه اگر دستگاهی مجوزی برای کار مباح یا حلال می‌دهد باید تا آخر کار نظارت داشته باشد، اظهار کرد: نمی‌شود مجوز داده شود اما نظارت وجود نداشته باشد. باید پیگیری شود که طبق مجوز عمل می‌شود یا نه؟ این یک اشکال کلی در کشور ماست که مجوزی داده می‌شود اما نظارتی بر آن انجام نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: در برگزاری کنسرت‌ها هم باید پس از طی مراحل اخذ مجوز، دستگاهی به عنوان ناظر وجود داشته باشد و همچنین مسئول اجرا یا مسئول امنیت هم مشخص شود.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از ممانعت در اجرای قانون در برگزاری کنسرت ‌های موسیقی در مشهد تصریح کرد: قبول ندارم که مشهد جزیره‌ای جدا از ایران است. مشهد جزئی از ایران است و مشهد و غیرمشهد از نظر اجرای قانون یکسان است گرچه باید حرمت شهرهای مذهبی مثل مشهد و قم و شیراز حفظ شود. البته آنچه جایز است در همه جای کشور جایز است و آنچه حرام است در همه جای ایران حرام است. اجرای قانون در شهرهای مختلف یکسان است.

اکرمی در ادامه با ارائه این پیشنهاد که مسئولان با برگزاری جلسه، مشکل کنسرت‌ها در خراسان را حل کنند، خاطرنشان کرد: اظهارات اخیر درباره کنسرت‌ها، اظهارات روی منبر و تریبونی نیست و مسئولان نه از طریق تریبون‌ها بلکه در پایین و کنار هم باید بنشینند و با همفکری این مساله را حل کرده و تکلیف کنسرت‌ها را روشن کنند. اما متاسفانه در کشور ما همیشه حاشیه بر متن غلبه پیدا می‌کند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نامه اخیر وزیر کشور به رییس قوه قضاییه می‌تواند این مشکل را حل کند؟ گفت: این نامه می‌تواند در حل این مشکل کارساز باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین