کد خبر: ۳۹۰۹۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

یک روز همراه با وزیر دادگستری در محل کار/ عکس

«یک روز یک وزیر» در دومین قسمت خود مخاطبان را با یک روز کاری وزیر دادگستری همراه می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : محمدحسین آئینه تهیه‌کننده و کارگردان «یک روز یک وزیر» در گفتگو با خبرآنلاین، درباره قسمت دوم از سری جدید این مجموعه توضیح داد: «در این قسمت با حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری یک روز تا شب همراه شده‌ایم و اکثر تصاویر این قسمت در وزارتخانه ضبط شده است.»

او ادامه داد: «پیش از آغاز ساعت کاری، پورمحمدی درس خارج از بحث داشت و سپس با آغاز ساعت کاری، جلسه با معاونان وزارت دادگستری برگزار و کارهای روزانه انجام شد. ما همزمان با روز خبرنگار به وزارتخانه رفته بودیم که با برگزاری نشست خبری با خبرنگاران همراه بود.»

این تهیه کننده یادآور شد: «یکی از بخش‌های جذاب گفت‌وگوی ما با وزیر مربوط به این است که ایشان هم در دولت نهم حضور داشته و هم وزیر دولت حجت‌الاسلام روحانی است.»

در بخش اول این مجموعه که در شبکه مستند روی آنتن رفت، مستندهایی از وزاری بهداشت، علوم، معاون علمی رییس جمهور، وزیر ورزش و جوان، وزیر ارتباطات، وزیر کشور، وزیر نفت، وزیر امور خارجه و وزیر آموزش و پرورش پخش شد.

بخش دوم «یک روز یک وزیر» با پخش مستند علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه دوم شهریور آغاز می‌شود.

زمان پخش قسمت دوم با حضور وزیر دادگستری از شبکه مستند چهارشنبه سوم شهریور ساعت 22:30 است. این قسمت پنجشنبه چهارم شهریور ساعت 15:30 بازپخش می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
0
این وزارت دادگستری در حال حاضر هیچ کاره است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین