کد خبر: ۳۹۳۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

نخستین اظهارات مسی پس از بازگشت به تیم ملی آرژانتین

مهاجم تیم ملی آرژانتینی برای نخستین بار درباره خداحافظی‌اش صحبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از آس، ستاره آلبی سلسته گفت‌: از زمانی که این موضوع را مطرح کردم با لطف مردم روبرو شدم. کسی را فریب نمی‌دهم. احساسم را بیان کردم. اشتیاقم را به خاطر اتفاقی که افتاده بود از دست داده بودم. ضربه خیلی سختی بود و فینال دیگری از دست رفت. لطف مردم، دوستانم و ادگاردو بائوسا(سرمربی آرژانتین) باعث شد تا دوباره بتوان آن شور از دست رفته را پیدا کنم و به تیم ملی باز گردم.

مسی درباره بازی گفت‌: دیدار خیلی سختی را پیش‌رو داشتیم. به خاطر داوری و تیم حریف نتوانستیم بازی که دوست داشتیم را ارائه دهیم. به خاطر اخراج پائولو دیبالا نتوانستیم نمایش دلخواهمان را اجرا کنیم. داور کار را برای ما سخت کرد. با این حال توانستیم پیروز میدان شویم که این از همه مهم‌تر است.

مهاجم بارسلونا در ادامه اظهار کرد: تیم ما در شرایط دشوار نیز می‌تواند به پیروزی دست یابد. شروع دوره جدید با پیروزی اهمیت دارد. این پیروزی مهم بود چون ما را به صدر جدول رساند و کار را برایمان راحت کرد چون با نزدیک شدن به جام جهانی صعود نیز سخت تر می‌شود.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی آرژانتین افزود: شروع خوبی در رقابت‌های انتخابی نداشتیم و برابر اکوادور شکست خوردیم، اما توانستیم جبران کنیم و خود را به صدر جدول برسانیم. این پیروزی ما را می‌تواند در مسیر صعود قرار دهد و به هدفمان یعنی رسیدن به جام جهانی نزدیک کند.

مسی که از مشکل همسترینگ رنج می‌برد احتمال حضورش در دیدار برابر ونزوئلا کم است. او در این باره گفت‌: مشکل جسمانی‌ام مرا آزار می‌دهد. باید با پزشک تیم صحبت کنم، اما بازی‌های مهم زیادی پیش‌رو داریم چون تازه فصل شروع شده است. نمی دانم بتوانم در دیدار برابر ونزوئلا حضور داشته باشم یا نه.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین