کد خبر: ۳۹۴۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

تصادف اتوبوس و مینی‌بوس در سمنان/17 نفر مصدوم شدند

معاون امدادونجات هلال‌احمر استان سمنان از تصادف یک اتوبوس و مینی‌بوس در سمنان خبر داد و گفت: 17 نفر در این سانحه مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی‌آقا یحیایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این سانحه رانندگی ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته به هلال‌احمر استان اطلاع داده شده است.

وی از اعزام امدادگران هلال‌احمر برای رهاسازی برخی مصدومین خبر داد و افزود: اورژانس سمنان نیز بلافاصله در صحنه حادثه حاضر و مصدومین را به بیمارستان انتقال داد.

معاون امدادونجات هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه همزمان با تماس با هلال‌احمر با آتش‌نشانی سمنان نیز تماس گرفته شده بود، تصریح کرد: باتوجه به اینکه این سانحه در نزدیکی یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی روی داده بود، آتش‌نشانان پیش از امدادگران هلال احمر در صحنه حاضر شده و مصدومین را رهاسازی کرده بودند.

یحیایی  با بیان اینکه مینی‌بوس 6 و اتوبوس 42 مسافر و سرنشین داشتند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این سانحه کشته در سر صحنه نداشته و همه 17 نفر مصدوم نیز به‌موقع به نزدیک‌ترین بیمارستان در سمنان منتقل شدند.

معاون امدادونجات هلال‌احمر استان سمنان ضمت تجلیل از همکاری و حضور به موقع دستگاه های مسئول در این سانحه، از آخرین وضعیت سلامت مصدومین اظهار بی‌اطلاعی کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین