کد خبر: ۳۹۷۰۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۵

فردوسی‌پور:خدا را شکر در مشهد فوتبال‌ها برگزار می‌شود!

عادل فردوسی پور خدا را شکر کرد که مشهدی‌ها می‌توانند فوتبال را ببینند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرآنلاین؛عادل فردوسی پور زمانی که می خواست گزارش بازی تیم های سیاه جامگان و صبای قم را پخش کند ، برای این بازی که در مشهد برگزار می شد ، گفن:«خداراشکر که در مشهد فوتبال ها برگزار می شود.» این روزها لغو کنسرت های موسیقی در مشهد به رغم داشتن مجوزهای قانونی از وزارت ارشاد و تنها به خواست مسئولان دینی این شهرستان ، خبرساز شده است.

فردوسی پور در همین برنامه هم گفت: « از سایت خرید اینترنتی با شماره ملی خانم ها می توان بلیت خرید. خانم ها که متاسفانه نمی توانند به ورزشگاه بروند. »
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
5
12
فردوسی پور دوست داریم .
افشين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
9
2
دوستان و هموطنان عزيزم بهتراست مغرضانه به موضوع نگاه نكنيم اگر مجوزهاي صادره از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تضمين كننده رفتار اخلاقي و اسلامي شركت كنندگان در همايشهاي عمومي در شهر مشهد مي بود لازم نمي شد امام جمعه نسبت به عواقب سوء فرهنگي كه شهر مشهد را تهديد ميكند تذكرداده و واكنش نشان دهد . اكثر ما در برخورد با مشكلات و ناملايمات روزگار ميگيم يا امار رضا و به ايشان متوصل مي شويم پس چه بهتر است حرمت نگه داريم و شهر مشهد را در معرض انحرافات اخلاقي و غير اسلامي قرار ندهيم ولو از طرف افرادي محدود و يا ناآگاه به مسائل و اخلاقيات اسلامي .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین