کد خبر: ۴۰۱۷۹۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
ولادیمیر پوتین هم دونالد ترامپ را دوست دارد

متحد پوتین خطاب به آمریکایی‌ها: یا به ترامپ رای بدهید یا منتظر وقوع جنگ هسته‌ای باشید/با ترامپ روس‌ها آشنا شوید+تصاویر

«آمریکایی‌هایی که برای انتخاب رییس جمهوری بعدی به پای صندوق‌های رای می‌روند باید بدانند که در حال رای دادن به تداوم صلح بر روی سیاره زمین هستند. اگر این موضوع برای آنان مهم است خوبست که به ترامپ رای دهند اگر هیلاری کلیتون رییس‌جمهوری امریکا شود جنگ به راه می‌افتد ترامپ یک فرصت درخشان برای روابط صلح آمیزتر است. او حتی می‌تواند برنده جایزه صلح نوبل شود.اگر کلینتون برنده شود او آخرین رییس‌جمهوری امریکا خواهد بود!»
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- یک متحد ملی‌گرای افراطی، ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه در اظهارنظری درباره انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو امریکا در ماه آینده، می‌گوید که امریکایی‌ها یا باید «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان را انتخاب کنند و یا آن که منتظر وقوع یک جنگ هسته‌ای باشند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ «ولادیمیر ژیرینوفسکی» قانونگذار کهنه‌کار روس، بدلیل سخنرانی‌های آتشین خود شناخته شده است. او در مصاحبه‌ای با «رویترز» می‌گوید که پیروزی ترامپ در انتخابات می‌تواند از شدت تنش خطرناک ایجاد شده میان مسکو و واشنگتن بکاهد. او معتقد است که در صورت پیروزی هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات جرقه جنگ جهانی سوم زده خواهد شد. حزب او حزب لیبرال دموکرات روسیه است که از طرفداران پوتین محسوب می‌شود و در انتخابات پارلمانی ماه گذشته جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. 

متحد پوتین از علاقمندی او به ترامپ می گوید

رویترز اشاره می‌کند که بسیاری از روس‌‌ها، ژیرینوفسکی را چهره‌ای لوده می‌دانند و معتقدند که اظهارات رک او برای جلب توجه بیشتر است اما عده‌ای نیز معتقدند که او وفادارانه حامی سیاست‌های کرملین است و برخی اوقات نظرات تند را برای آزمودن واکنش عمومی جامعه به مسائل مختلف بیان می‌کند. 

این طرفدار پوتین در دفتر بزرگ خود در طبقه دهم دومای روسیه، می‌گوید: «روابط میان روسیه و ایالات متحده نمی‌تواند بدتر از آن چه هست بشود. تنها راهی که می‌تواند ما را به سوی یک فاجعه سوق دهد، وقوع یک جنگ احتمالی است». 

او می‌افزاید: «آمریکایی‌هایی که برای انتخاب رییس جمهوری بعدی به پای صندوق‌های رای می‌روند باید بدانند که در حال رای دادن به تداوم صلح بر روی سیاره زمین هستند. اگر این موضوع برای آنان مهم است خوبست که به ترامپ رای دهند اگر هیلاری کلیتون رییس‌جمهوری امریکا شود جنگ به راه می‌افتد». 

متحد پوتین از علاقمندی او به ترامپ می گوید

نظر ژیرینوفسکی در حالی بیان می‌شود که اختلافات عمیقی میان واشنگتن و مسکو بر بحران سوریه و اوکراین در جریان است. کاخ سفید هفته گذشته روسیه را به ایجاد کارزار سایبری علیه سایت حزب دموکرات متهم کرد. کار تا جایی پیش رفته است که رسانه‌های نزدیک به حزب دموکرات گفته‌اند که ویکی‌لیکس در راستای منافع پوتین و روسیه اسناد را علیه کلینتون افشا می‌کند. 

ژیرینوفسکی همصدا با ترامپ که خواستار کشیدن دیوار در مرز میان امریکا با مکزیک است، خواستار کشیدن سیم‌خاردار برای جدا کردن مسلمانان جنوب روسیه از جمعیت مسیحی شده بود. او در سال ۲۰۰۲ میلادی در نیویورک با ترامپ دیدار داشته است و منتقدان‌اش می‌گویند که با آن تاجر امریکایی شباهت‌های زیادی دارد. هر دوی آنان هم‌سن و سال هستند، درشت هیکل‌اند و زبانی زن‌ستیزانه و روحیات ملی‌گرایانه دارند. او حتی گفته که می‌خواهد آزمایش دی ان ای بدهد تا مشخص شود آیا واقعا ارتباطی ژنتیکی با ترامپ دارد یا خیر. 

با این حال، برخلاف ترامپ که یک میلیاردر در حوزه املاک و مخالف سیاستمداران سنتی بوده و هیچ تجربه سیاسی‌ای ندارد، ژیرینوفسکی برای بیش از دو ده در دومای روسیه به عنوان نماینده حضور دارد. 

متحد پوتین از علاقمندی او به ترامپ می گوید

رویترز اشاره می‌کند که پوتین شخصا ترامپ را فردی بسیار با استعداد خوانده است. همچنین مسکو از رویکرد او در زیر سوال بردن همکاری‌های گسترده واشنگتن با ناتو استقبال کرده است. 

ژیرینوفسکی از دوستان صدام حسین دیکتاتور سابق عراق و معمر قذافی دیکتاور پیشین لیبی بوده است. او نسبت به کشته‌شدن آنان ابراز تاسف کرده بود. او می‌گوید که ترامپ نمی‌خواهد امریکا در لیبی، عراق و سوریه مداخله کند و این به نفع روسیه خواهد بود. او می‌گوید: «ترامپ یک فرصت درخشان برای روابط صلح آمیزتر است. او حتی می‌تواند برنده جایزه صلح نوبل شود». 

او در مقابل کلینتون را نماد شر قلمداد کرده است. رویترز اشاره می‌کند که رویکرد زن‌ستیزانه این نماینده روس در آن‌جا مشخص می‌شود که می‌گوید اکثرا امریکایی‌ها باید ترامپ را انتخاب کنند چرا که اگر یک زن رییس‌جمهوری کشوری قدرتمند چون امریکا شود به ضرر آن کشور خواهد بود. او می‌گوید اگر ترامپ پیروز شود این یک موفقیت برای بشریت است و اگر هیلاری کلینتون برنده شود او آخرین رییس‌جمهوری امریکا خواهد بود. 

متحد پوتین از علاقمندی او به ترامپ می گوید

متحد پوتین از علاقمندی او به ترامپ می گوید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
4
8
من در چهره پوتین یک هیتلرجدید می بینم تا دنیارو به جنگ نکشونه دست بردار نیست واقعا فکر می کنم روح کثیف هیتلر در جسم این دیکتاتور حلول کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
6
واقعا همانند ترامپ ... در فضا است.
یغمایی
|
Germany
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
7
خیلی جالب بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
5
11
روسیه به طرز عجیبی یک معضل جهانیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
3
3
دقیقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
3
3
می گم این عکسارو خودتون رفتید گرفتید که همه جاش یه آفتاب زدید؟ یعنی اگر شما از جایی بدون اجازه بردارید اشکال نداره ولی اگر کس دیگه ای از اینجا کپی کنه باید منبع معلوم باشه که آفتاب بوده؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین