کد خبر: ۴۱۵۷۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

انصاری: به علت تب و لرز بازی نکردم/ پرسپولیس تیم بزرگی است و متکی به شخص نیست

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و متکی به شخص نیست و حضور در این تیم برای افراد افتخار است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد انصاری برای اولین بار در لیگ شانزدهم از ابتدا روی نیمکت پرسپولیس نشست و در نیمه دوم وارد میدان شد. او پس از پیروزی تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم و پس از آن روند بازی برای ما خوب پیش رفت.

او همچنین در خصوص پیشنهاد باشگاه چینی گفت: در این مورد باشگاه باید تصمیم بگیرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدافع پرسپولیس در خصوص غیبتش در نرکیب اولیه گفت: به علت کسالت سرما خوردگی و تب و لرزی که داشتم در نیمه اول بازی نکردم اما در نیمه دوم و پس از مصدومیت محسن ربیع‌خواه، آقای برانکو تشخیص داد به بازی بروم.

انصاری در خصوص جدایی نوراللهی و عالیشاه از تیم پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس آنقدر بزرگ هست که متکی به فرد خاصی نباشد. مطمئنا بازیکنانی جذب خواهیم کرد که جایگزین بازیکنانی که از باشگاه می‌روند باشند و با تدابیر برانکو مشکلی برای ما پیش نخواهد آمد. پرسپولیس تیم بزرگی است و متکی به فرد نیست. هر کسی که افتخار حضور در این تیم را داشته باشد باید خوشحال باشد و این موضوع برای او مایه افتخار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
0
اگر تیم چینی چهار میلیارد میدهد بهتراین است که مسئولان بگذارند که انصاری به چین برودچون هم برای پرسپولیس حوب است وهم برای انصاری
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین