کد خبر: ۴۱۹۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
رییس فراکسیون نمایندگان مستقلین ولایی:

فقدان هاشمی ثلمه بزرگی به انقلاب و نظام وارد کرد

رییس فراکسیون نمایندگان مستقلین ولایی با تاکید بر اینکه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ثلمه بزرگی به انقلاب و نظام وارد کرد گفت: ما چهره بزرگی را در تاریخ انقلاب از دست دادیم. ان‌شاءالله همواره یاد و نام ایشان زنده باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
کاظم جلالی در گفت‌وگو با ایسنا با ابراز تاسف از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی ثلمه بزرگی به انقلاب و نظام وارد کرد که ما این ثلمه بزرگ را به همه مردم بزرگوار ایران، روحانیت، حوزه‌های علمیه و مقام معظم رهبری تسلیت می‌گوییم که ایشان یار قدیمی خود را از دست دادند.

وی افزود: آقای هاشمی رفسنجانی شخصیت برجسته و چهره تابناک در تاریخ انقلاب اسلامی بودند. ایشان در طول مبارزات قبل از انقلاب با تحمل شکنجه در زندان‌ها در مقابل نظام ستمشاهی مقاومت کردند که هیچ‌گاه این مبارزات از یاد ملت ایران نخواهد رفت.

نماینده تهران در ادامه گفت: پس از انقلاب اسلامی نیز آیت الله هاشمی همواره در فرازهای تاریخی انقلاب کنار امام (ره) و رهبر انقلاب بودند. دوران دفاع مقدس فرماندهی جنگ را بر عهده داشتند و در کوران مبارزات اول انقلاب توسط گروه‌های تروریستی ترور شدند. ایشان بعد از آن در دوران ریاست جمهوری خدمات شایسته‌ای را نسبت به کشور داشته و این خدمات را در دوران ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر مسئولیت‌ها ادامه دادند.

جلالی تاکید کرد: ما چهره بزرگی را در تاریخ انقلاب از دست دادیم. امیدواریم خداوند روح ایشان را با امام بزرگوار و امام شهدا محشور کنند. ایشان خدمات و تلاش‌هایی برای انقلاب و پایداری نظام انجام دادند که ان‌شاءالله همواره یاد و نام‌شان زنده خواهد ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین